Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 7 stycznia 2012

W muzycznym ciągu

Wczoraj było miło, romantycznie i muzycznie u mnie, więc dziś będzie także muzycznie, ale nieco z innej beczki.

Jak wczoraj w komentarzach wspomniałem moje gusta muzyczne są różne. Dziś raczej nie będzie tylu fanów i fanek co wczoraj, gdyż zaprezentuję przegląd muzyki z gatunku trance & house.

Takie oto mam propozycje na dzisiaj:
Dwa dni temu znalazłem fajną stronkę, z której można ściągać najnowsze sety moich ulubionych dj'ów takich jak: Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Ferry Corsten czy Tiesto.

Na pewno zaskoczeniem będzie to, że lubię przy takiej muzyce się uczyć, szczególnie nocną porą. Oczywiście nie słucham jej na full, choć niektóre kawałki się o to proszą xD

5 komentarzy:

  1. A masz może jakiś przegląd piosenki francuskiej? :) Chętnie bym posłuchała coś, czego nie znam :)

    A jeśli chodzi o gusta to chyba nie ma człowieka, który by tylko jeden rodzaj/gatunek muzyki słuchał :} Zawsze ma się kawałki zgoła inne niż nasza ulubiona lista muzyczna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Francuskiej muzyki nie znam.
    Jedynie: Stromae - "Alors On Danse "
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. na hasło muzyka francuska przychodzi mi na myśl tylko Edit Piaf- Klasyka:

    http://www.youtube.com/watch?v=LfmguyDRBwU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  4. Edith Piaf znam :) Niezgorzej kanadyjskich wykonawców (bynajmniej nie pisze o Celine Dion :-) ):} Chodziło mi o taką playlistę jak notkę niżej, bo prawie nic stamtąd nie znałam :}

    A wracając do tematu to z takiej muzyki trance&house lubiłam kiedyś posłuchać sobie Tiesto :}

    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też dużo Dj Tiesto słuchałem. Teraz mniej. Ale byłem na jego koncercie w zeszłym roku i niesamowite wrażenia :))) warte tej kasy co zapłaciłem.

    OdpowiedzUsuń