Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 31 stycznia 2012

Jutro zaczynam ferie

Jutro, dokładnie w samo południe czasu polskiego, będzie decydujące starcie z pediatrią. Oczywiście zwycięskie, bo inaczej być nie może. Zaraz po nim rozpoczynam ferie. Tak sobie postanowiłem, ot co!!

To, że zdam ten egzmain jest uzasadnione przez kilka niepodważalnych czynników:
a) uczyłem się dużo i długo - poważnie podszedłem do nauki, wszystko ładnie zaplanowałem i sukcesywnie realizowałem
b) zdałem praktyczny - bez rewelacji, ale były osoby co nie zdały praktycznego, a profesor na teorii dał im trzy
c) skoro egzamin mi przesunął się o dwa dni [czyt. o dwa dni mam skrócone ferie] to profesor nie powinien mnie już ich całkowicie pozbawić
d) nie mam dramatu "gdybym miał jeszcze jeden dzień", bo dostałem w gratisie dwa dni
e) ominął mnie zajebisty dyżur na chirurgii (chyba należy mi się zdany egzamin w zamian :P) 
f) "Pan da trzy" xD


Myślimy pozytywnie i wszystko się uda!!!


Trzymanie kciuków i telepatyczne przesyłanie wiedzy mile widziane :))
Od jutra także koniec stękania nad dzieciologią xD

Wdech wydech
I będzie dobrze ^_^

16 komentarzy:

  1. W samo południe to dobry termin bo możesz liczyć na wielu czytelników bloga - każdy się wyśpi, zje śniadanie i będzie mógł robić telepatyczny most z Tobą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi godzina egzaminu też odpowiada :))
      Wyśpię się w miarę. Rano spokojnie się ogolę. Zdam egzamin w południe. I na obiad do domu zdążę :D

      Usuń
  2. Wow! W końcu udało mi się dodać komentarz.. Od 2-óch miesięcy namiętnie czytam Twój blog i za każdym razem chcąc dodać komentarz nie mogłam tego zrobić, ale dziś się udało :D
    Będę trzymać kciuki, żeby się udało, tak jak robiłam to wcześniej ;)
    I tak jak powiedziałeś będzie dobrze bo inaczej być nie może :)
    Powodzenia! :)
    Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będzie dobrze :)) Innej opcji nie ma:))

      Usuń
  3. Tomasz Post.blog31 stycznia 2012 18:22

    Kciuka trzymam !

    Ja mam w czwartek egzamin z Prawa Karnego i Rodzinnego. Blech :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro w południe planuję wypad na siłownię, zatem obiecuję, że podczas rozgrzewki na bieżni będę biegł trzymając obydwa kciuki. In bocca al lupo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie ferie nie zaczną w tym roku bo niestety będzie kolejne starcie z chemią...
    Jednak 7 kartek x 2 strony na 1,5 h zadan otwartych to troche za mało.

    Trzymam kciuki za Ciebie! Oby sie udało !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z tej chemii Ci nie poszło?? Ja tam chemię lubiłem :))

      Usuń
    2. Praktycznie to wszystko, po pierwsze nie mamy podręcznika a materiał który nas obowiązuje przesłała nam na prezentacjach i niby ok, ale wszędzie tam są błędy, pełno błędów tak samo jak w skrypcie, więc to jest potrójna praca, najpierw odczytać coś z prezentacji ( czasami jest tak napisane że nie wiadomo o co chodzi), zanotować to gdzies w jakiś logiczny sposób, sprawdzić to, a pozniej sie uczyc;/
      A po drugie na egzaminie trafiły się zadania których nie było w zagadnieniach. Więc to też trochę mnie zdziwiło.

      Ale wiesz co, wydaje mi się, że muszę usiąść na spokojnie, teraz mam dwa tygodnie i się tego nauczyć/douczyć- wryć więcej, powoli krok po kroku, temat po temacie, znam typ pytań więc wiem czego mniej więcej wymaga.. Inaczej się chyba nie da.

      Ja z chemii jestem wyjątkowym beztalenciem. Może to kwestia tego że średnio rozumiałam wykłady..i o co w tym wszystkim chodzi...
      Zobaczymy jak będzie z biochemią i chemią żywności:)


      Nie lubię do tego stopnia chemii, że jak miałabym wybierać między chemią a anatomią, to zdecydowanie stawiam na anatomie.

      Usuń
  6. Co ta ludzkość później z Ciebie będzie miała. Tróję z egzaminu :-) Już wiem czemu nie chcę mieć dzieci ;-)

    Powodzenia


    ta-ta

    kr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zamierzam być doktorem Judynem i oddawać się ludzkości :P
      To ja mam mieć pożytek z ludzkości :P
      Przecież będę żerował na cudzym nieszczęściu :]

      Usuń
  7. trzymałam kciuki, więc tylko spróbuj powiedzieć, że nie zdałeś!
    ;)

    OdpowiedzUsuń