Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 12 stycznia 2012

Blog Roku 2011 vol. 2

Rozpoczęło się głosowanie na Blog Roku 2011. Niestety głosowanie jest smsowe, co wiąże się z kosztami dla głosujących - no tak musi być jakieś ograniczenie, żeby ktoś nie głosował na siebie 100 razy na godzinę. Dodatkowo z jednego numeru telefonu można oddać głos tylko raz na dany blog.

Jeśli jest ktoś kto nie najgorzej stoi finansowo, komu nadal mój blog się podoba, i uważa że pretenduje do tytułu na Blog Roku 2011 to proszę o oddawanie głosu w następujący sposób:

Wyślij sms o treści A00506 na numer 7122
Koszt jednej wiadomości tekstowej wynosi 1,23 PLN brutto
Dochód z smsów zostanie przeznaczony jest na turnusy
rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych
Głosowanie trwa do 19.01.2012

*A00506 -> A-zero-zero-pięć-zero-sześć

Wszystkim tym którzy zagłosują z góry dziękuję :))

10 komentarzy:

  1. Tomarz Nowy Blog Enter12 stycznia 2012 18:31

    Oddalem glos SMS na Twoj Blog Rafale... Moj odpadl...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosuję zaraz :)

    P.S. Dzięki za przypomnienie o tym, bo ja też startuję i myślałam, że mi mailem przypomną albo cuś, a tu cicho cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. No mi się niechcący przypomniało, zajrzałem na stronę a tak info o głosowaniu że dziś rozpoczęte :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane:D
    Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJE :))

    Ludzie szalejecie :D
    już 10 osób na mnie głosowało :D
    ale na prowadzeniu nie jestem hehehe :P

    ale i tak miło, że ktoś wysłał na mnie smsa mimo że zna mnie tylko od blogowej strony :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszedł SMS :} Mam nadzieję, że zgromadzisz wiele głosów :}

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pisałem wcześniej, ale mój poszedł od razu po 15 wczoraj, gdy się tylko zaczęło. jesteś chyba na 8 stronie w kategorii ja i moje życie.
    Gratuluję!
    Myślę, że jeszcze bliżej podium się znajdziesz, czego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie na 8 stronie jestem :P

    Na wiele głosów i tak nie liczę. Zbytnio z konkursem się nie reklamowałem. Blog jest stosunkowo młody. Fanów wielu nie mam (ale lepiej mieć niewielu wiernych niż wielu niewiernych:))
    Teraz ja muszę na kilka blogów smsy powysyłać :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłane :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń