Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 22 stycznia 2012

Trzymamy kciuki

Jutro dzień Wielkiej Improwizacji Ortopedycznej!!
Wszyscy nastawiają sobie budziki na 8:00, wstają/robią przerwę w pracy/przerwę w podróży* i od samego rana trzymają kciuki za moje powodzenie!!

Wskazane również, aby wszelkie modły, rytuały, tańce i inne skuteczne gusła odprawić, zapalić kadzidła i złożyć w ofierze jakąś endoprotezę stawu biodrowego, aby spłynął na mnie z wyżyn niebiańskich przeorgom wiedzy i szczęścia, cobym egzamin zdał i więcej was nie nękał moim stękaniem nad niedolą mą, jaką dźwigam na swoich barkach od dni kilku.

W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach dopuszcza się trzymania kciuka tylko jedną ręką :P

* niepotrzebne skreślić

15 komentarzy:

  1. akurat będę wtedy w drodze do pracy, więc jednego kciuka mogę trzymać :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia:) Niestety jestem zmuszona wstać o tej nieprzyzwoitej godzinie ( o ósmej) więc kciuki będą trzymane:) Z drugiej strony to trochę smutne, że kończy się twój burzliwy romans z TadkiemXD
    Veroniqe

    OdpowiedzUsuń
  3. Traktował mnie powierzchownie, czułem się tylko jego zabawką, i podobno romansował na boku, więc nie ma czego specjalnie żałować :]

    OdpowiedzUsuń
  4. panie, zegar sobie przestaw na blogu, bo Ci źle działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ramach solidarności studentów medycyny ja będę trzymała kciuki za Twoją ortopedię, a Ty możesz potrzymać za moją biochemię, niewątpliwie się przyda :D

    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również potwierdzam 3manie:), na obchodzie będę, co prawda na chirurgii ale orto jest piętro niżej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. --> Medicalstudent: Zegar u wszystkich źle działa ://

    --> Haine: Z biochemii to orłem nie byłem, więc wiedzy telepatycznie Ci nie prześlę :P również powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. A o 13.30 trzymaj kciuki za moje tranzystory i wzmacniacze :pp

    OdpowiedzUsuń
  9. ok, w drodze na przenudną onko mogę potrzymać kciuki:] ale w zamian żądam o 13.00 "kciuków" za immunologię:P (ach ten brzydki świat, nic za darmo nie ma, zero czystej bezbrzeżnej empatii...:P)

    OdpowiedzUsuń
  10. --> Kasia & Godzia: Mogę potrzymać, bo mam już o 10,30 trzymać za koleżankę to jak się rozpędzę to kciuki potrzymam do wieczora :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w życiu nie wstanę o tej porze, ale moje kciuki trzymane przez sen ponoć też działają ;p Mój ostatni koment jakiś nieskładny wyszedł, ze względu na dermo-odmóżdżenie... w każdym razie powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy też trzymajcie za mnie kciuki. ANATOMIA !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziękował za trzymanie (i za chęci trzymania) kciuków...
    Na razie czekam na wyniki- mają być dziś lub jutro, więc obszerniejsze wspomnienie egzaminu będzie jak będzie ocena :))

    OdpowiedzUsuń