Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 13 czerwca 2012

Sezon II - Z życia młodego absolwenta medycny

Wczorajszy dzień był kolejnym dniem przełomowym w moim życiu. Zakończył się kolejny etap nauki. Właściwie to zakończył się zasadniczy etap nauki. Do tej pory szkoła, a później studia stanowiły centrum mojego życia. Od wczoraj się to zmieniło.

Zmiany zaszły w życiu to i na blogu musi to być widoczne. Dlatego rozpoczynam nowy etap blogowania w odsłonie:

SEZON II

 Z życia młodego absolwenta medycyny
  czyli ostatnie wakacje po studencku


Z naciskiem na młody oczywiście xD
Sezon II będzie trwać do końca wakacji.

Stali czytelnicy na pewno zauważą zmiany i nie to nie tylko jeśli chodzi o tło. Zieleń to może bardziej na wiosnę by pasowała, ale tak chyba też jest ładnie i może być na lato, prawda?? Dodałem zakładki i trochę zmieniłem ogólny układ bloga. Czy na dobre to w ciągu najbliższych dni się okaże. Nowością będzie zwijanie tekstu - dłuższe posty będzie należało osobno otworzyć, aby całość przeczytać. Zastanawiam się nad dodawaniem etykiet do postów. Wszelkie sugestie mile widziane :))

25 komentarzy:

  1. To niesamowite,że już kończysz studia, czas tak szybko leci. Mam tylko nadzieję, że w chaosie stażowego życia nie przestaniesz pisać. Twoje posty są tak zabawne, że bloga otwieram równolegle z facebookiem po uruchomieniu przeglądarki:) Zieleń urocza.
    Veronique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwoli ścisłości: już skończyłem :D
      Pewnie jeszcze trochę minie czasu zanim to do mnie dotrze na dobre :))
      A ze stażu myślę też będzie nie jeden ciekawy post :)

      Usuń
  2. Pozytywna zmiana, bardzo :-)
    I liczę w przyszłości na relacje ze stażu !

    A teraz życzę solidnego odpoczynku i niezwykle zazdroszczę Ci Italii. Patrzę na pogodę za oknem i myślami wracam do gorących chodników w Rzymie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rano zobaczyłem tą ulewę to też chciałem już być w Rzymie :)

      Usuń
  3. Zamawiam subskrypcję wszystkich sezonów ;)
    A może częściej we wpisach także jakieś fotki lub wideo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na YT masz dużo filmików:P możesz sobie oglądać jakie tylko chcesz :P

      Usuń
  4. To ja jeszcze raz GRATULUJE, blog wygląda ślicznie :))))
    p.s. liczę na zdjęcia z Włoch
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze kartę pamięci nową dokupić do aparatu :P

      Usuń
  5. Zieleń bardzo optymistyczna :) i ja liczę na wpisy ze stażu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdym sezonem robi się coraz ciekawiej. :D Zastanawiałam się całą notkę, co czuję, jak to czytam i przejrzałam: jestem dumna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zazdroszczę na maxa ! Mi zostały jeszcze 3 lata o ile się wyrobię w terminie, bo z tego co słyszałam im dalej w las tym gorzej u mnie na uczelni :(

    Buziaki !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od 4 roku było ogólnie z górki (z małymi wyjątkami) :)

      Usuń
  8. Sezon III na pewno nastanie:)) o to sie nie musicie martwić :)) Już mam nawet tytuł (trudno się nie domyśleć jaki może być:P) i od 1 października będzie emitowany na antenie (o ile zapłacicie abonament za dostęp do netu;P)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, ledwo dzień człowiek ma wakacji a już nie wie, co ma z wolnym czasem zrobić i przemiany na blogu tworzy...sodoma i gomoria!:D
    ale ładny efekt wyszedł:)
    Miłych wakacji w Rzymie! (mógłbyś przysłać trochę słońca do Polski jakimś telegramem czy czymś:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze miesiąc muszę tu siedzieć zanim słońce zacznę wysyłać :P

      Usuń
  10. siema;) natrafiłam na Twoj blog calkiem przypadkiem i teraz skojarzylam ze znam Cie z widzenia z uczelni;) Ale nie wiedzialam ze tak fajnie piszesz :P pozdrowienia i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu zielono :P Tło skojarzyło mi się od razu z moim wtorkowym egzaminem z fizjologii roślin (wprost nie mogę się doczekać...)

    Gratuluję wytrwałości i jednocześnie zazdroszczę! :)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony ładny (chociaż wolę niebieski) ;)

    Ciekawe czy dotrwasz z blogowaniem do sezonu czwartego ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ok, zobaczymy, czy nie zaczniesz doktorzyć i nie porzucisz nas, biednych studencików (nie-studenckich czytelników też) ;p

      Usuń
    2. jest ryzyko jest zabawa :P

      Usuń
  14. Zazdroszczę tytułu lekarza;) i szczerze gratuluję!:)
    Wykorzystaj swoje ostatnie, tak długie wakacje jak najlepiej ;) no i w międzyczasie przygotuj się do ostatniego LEP-u:P Cobyś się dostał na wymarzoną specj.:)
    Pozdrawiam, z nowego miejsca :) -> www.fowme.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Rafale tytułu raz jeszcze i pomysłu na rozdział II. Ta belka pod tytułem, wraz nowymi opcjami bardzo należycie przygotowana.

    OdpowiedzUsuń