Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Świra

Jedni mają Dzień Dziecka, ja mam Dzień Świra :))
Przemawia za tym kilka niezaprzeczalnych faktów:
  • obudziłem się (bez budzika) o tej samej porze co wczoraj
  • budzik dzisiaj także mi nie zadzwonił mimo że był nastawiony
  • obudziłem się w tym samym łóżku co wczoraj
  • obudziłem się sam w tym łóżku tak jak wczoraj
  • zjadłem na śniadanie taką samą kanapkę jak wczoraj
  • umyłem zęby tą samą szczoteczką w tej samej łazience co wczoraj
  • zacząłem się uczyć o tej samej porze co wczoraj
  • nic mi się nie chce tak jak wczoraj (i przedwczoraj)
  • uczę się z tych samych książek co wczoraj
Zastanawiam się w takim razie, który piątek mamy w tym tygodniu??
Tylko pogoda jakaś taka bardziej do dupy niż wczoraj :P

4 komentarze:

  1. Z tą drobną różnicą, że mi budzik zadzwonił :) drugoroczna zhigieniczniono-zbiochemiczniona lekoludka AMWroc pozdrawiam :) btw. lubię tu wpadać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "obudziłem się w tym samym łóżku co wczoraj" --- wiesz, są różne teorie (i praktyki :P) na ten temat, ale moim skromnym zdaniem, to dobrze :P

    "obudziłem się sam w tym łóżku tak jak wczoraj" --- no, nad tym powinieneś jeszcze popracować ;)

    PS. Efektywnej nauki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie "Dzień Świra" a "Dzień Świstaka"! (jeśli nie wiesz o co chodzi, obejrzyj film o tym tytule) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałem, że coś pomyliłem ;]
      ale biorąc pod uwagę to nad czym siedzę to dzień świra też ma swoje uzasadnienie :D

      Usuń