Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 12 czerwca 2012

6:0 - Rafał został lekarzem

Rafał vs Sesja - 6:0

Wynik jest jeszcze nieoficjalny, ale ostatni egzamin był formalnością, więc można uznać taki stan za faktyczny. Wszyscy już się cieszą to czemu ja miałbym nie dołączyć. Jak będą wyniki to się pochwalę jak mi poszło :)

Apdejt 13.06.2012:
Z egzaminu z medycyny rodzinnej dostałe 4,5 :)) Szczęśliwy długopis widać działa :D

Na uczelni panuje opinia:
"Jak zdasz anatomię na I roku to będziesz lekarzem.
Jak zdasz farmakologię na IV roku to wiesz już kiedy będziesz lekarzem."

16.08.2006 r. - na ten dzień jest datowane pismo z dziekanatu Wydziału Lekarskiego, że zostałem przyjęty na I rok studiów, tego dnia też zobaczyłem swoje nazwisko na tablicy z listą przyjętych, choć miałem już od tygodnia nieoficjalne informacje z komisji rekrutacyjnej;
20.06.2007 r. - tego dnia zdałem anatomię prawidłową;
14.06.2010 r. - tego dnia zdałem farmakologię;

Nie mogąc oszukać przeznaczenia w dniu 12.06.2012 AD (czyli dwa lata po farmakologii) zostałem lekarzem. Ot taki kaprys młodości sobie spełniłem :D Mogę sobie już przed nazwiskiem legalnie pisać sześć literek, dwie kropki i dwie spacje - lek. med.

Tak więc mogę już na portalach społecznościowych zmienić informację z student/średnie na wyższe. Ciekawe jak teraz moje notowania wzrosną :P

94 komentarze:

  1. pierwsza, pierwsza!
    Gratulacje!:) ale teraz będzie nudno, nie?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się za dwa tygodnie dowiem w takim razie, kiedy będę lekarzem (ewentualnie za trzy miesiące) ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak w ogóle to gratulacje xD Jak miałeś wpisywanie kodów przed zostawianiem komentarza, to zawsze zdążyłam dopisać, co mi się przypomniało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      No mnie denerwowały te kody i dobrze się 'okazało' że mogę się ich pozbyć :P

      Usuń
    2. Mnie też denerwowały, to się cieszę, że wywaliłeś, ale raz na ruski rok się przydawały ;)

      Usuń
    3. To możesz dwa komenty i tak zawsze napisać :P

      Usuń
    4. Tak właśnie zrobiłam ;] A najbardziej zazdroszczę tych wakacji ^^ Chociaż na Włochy to dla mnie zła pora roku. Stopiłabym się.

      Usuń
    5. Dlatego ja tam jadę :P

      Usuń
  4. WOW!!!!!!!! TO DOPIERO MUSI BYĆ UCZUCIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jeszcze do mnie nie doszło. Zmęczony jestem cholernie dzisiaj i jakoś nie widać po mnie radości ;]

      Usuń
  5. Szkoda tylko, że nie mogę namówić Ciebie na inną specjalizację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaką?? Ja jestem człowiek ugodowy, możesz próbować się ze mną dogadać :P

      Usuń
  6. Nie ma czegoś takiego jak lek. med. - taka wskazówka na początek drogi zawodowej ;) Jest samo lek., jak dostaniesz dyplom to taki tytuł Ci on nadaje, po prostu "lekarz" :) No i na poeczątce też tylko lekarz, lek. med. jest błędem. Pozdrawiam, Dare.
    No i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Oficjalnie tak jest. Ale w praktyce to nieco inaczej wygląda ;]

      Usuń
    2. Jak lubisz mieć dużo literek w tytule, to powinieneś był na stomę iść ;p

      Usuń
    3. Nie chodzi o ilość ale o ich obecność ;p

      Usuń
    4. Obecność... no tak, na początek nawet tylko trzy są dobre. Chociaż jakbyś kiedyś został dr, to masz mniej, a lepiej ;D

      Usuń
    5. Eee, w praktyce tak samo to wyglada- co bardziej zorientowani nasmiewaja sie z tych "lekarzy medycyny" ;) A pieczatke warto zrobi od razu niezla, bo teoretycznie az do konca specjalizacjj bedzie sie nia poslugiwalo, chocby z sentymentu ;)

      Usuń
  7. No tak, widzę czujnie kontrolujesz liczbę literek ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas (w-wa) się mówi że jak zdasz farmakologię to będziesz lekarzem, a jak zdasz internę to będziesz nim w terminie ;-)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę mnożycie przeszkody w miarę zdawania kolejnych egzaminów ;p Dla mnie najbardziej optymistyczną była zasłyszana kiedyś wersja z anatomią i biochemią, ale na farmakologię też ewentualnie przystanę ;)

      Usuń
    2. Jakby się tam uprzeć to na każdym roku był taki przedmiot(y).
      I- anatomia
      II- biochemia
      III- mikroby
      IV - derma, farma
      V- zakazy, neurologia (interna)
      VI - pediatria (ginesy)
      Ale we wro jednak anatomia i farma były w tym powiedzeniu :)

      Wersji warszawskiej nie znałem, mimo że mam tam znajomych.

      Usuń
  9. No to gratuluję Panie Doktorze ; ) Gratuluję spełnionych marzeń i realizacji ich w terminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Erjoto! Z niecierpliwością czekalam na ten moment! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może z okazji zostania lekarzem pokazałbyś się nam w kitlu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee... może nie:P
      nie psujmy takiej miłej atmosfery :P

      Usuń
    2. No może i fakt... nie psujmy ;) Pokaż się bez :D

      Usuń
    3. eee... to może ja sam mundurek pokażę :P

      Usuń
    4. aż tak źle w kitlu wyglądasz?:D

      Usuń
    5. w kitlu może nie, ale bez tak :P

      Usuń
    6. a ja myślę, że przesadzasz:P

      Usuń
  12. Notowanie będziesz miał sporeeee :)) GRATULUJE :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacjeeee! :) zazdroszczę w cholerę. Roz*urwiaj wszechświaty jako lek. med.!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do gratulacji! I jeśli rzeczywiście uda Ci się już od jutra zacząć powtórki do LEPu to podziwiam zapał :p
    ps. to zdjęcie w kitlu to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dobry. Piszesz nam, że jesteś lekarzem, my gratulujemy, a nie możemy się o tym przekonać naocznie ;D Wrzucaj fote w kitlu, o!

      Usuń
    2. Nie nie nie :P
      Asertywność to dobra cecha :D
      Poza tym mam wakacje, więc nie paraduję teraz w służbowym stroju :P
      To nie jest fotoblog :P
      przekonać się nie dam :P

      "nie widzieli a uwierzyli" :P

      Usuń
  15. Yes, yes, yes! Kurde no przecież "zgrabnego tyłka" nie chcemy oglądać, tylko Ciebie w stroju służbowym. Tłum chce igrzysk i foty, o! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:P
      chcieć sobie może :P

      Usuń
    2. Bo pod sale, gdzie będziesz zdawał LEP wyślemy paparazzich :) Więc ustąp i zrób to dobrowolnie, o!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Wiesz... oprócz paparazzich będą Twoje fanki i fani. I oni mogą zedrzeć z Ciebie ten gajer. I co wtedy?

      Usuń
    2. jest ryzyko jest zabawa ;]
      ale jakoś sobie poradzę ;p

      Usuń
    3. Ty nie jesteś uparty. Ja tu dostrzegam jakieś zaburzenia ;) Ostatnia Twoja psychiatria i... może masz fotofobię? ;0

      Usuń
    4. trzymam się zasad. na początku, kiedy zakładałem blog postanowiłem że nie będzie tutaj żadnych moich fotek i tego się trzymam :P

      Usuń
    5. No rozumiem, ale my tak gorąco Ci kibicujemy, że czasem powinieneś nas porozmieszczać trochę i poluzować zasady ;) AAA... i jeszcze jedno: pierwsza Twoja pensja jako lekarza - NASZA! ...to za trzymanie kciuków podczas każdego examu :D

      Usuń
    6. teraz czytelnikom, różniej pacjentom, a później to już nie wiem komu :P
      A moją pierwszą pensję to już dawno rozplanowałem na kilka sposobów :P kolejne zresztą też :P

      Usuń
    7. No, a my zrzutkę na spodnie dla Ciebie to robiliśmy, o! A Ty nas chcesz zostawić bez foty i kasy. ŁAAAAAAAAAA

      Usuń
    8. każdy dostanie po lizaku i będzie zadowolony :D

      a fundusze na spodnie nie zostały mi jeszcze przekazane:P
      btw. jeszcze buty i koszulę do tych spodni potrzebuję :D :P

      Usuń
    9. O Ty niedobry ;) Kasa leży na koncie i procentuje, żeby na jeszcze inne rzeczy starczyło. Będzie fota, to będzie wypłata na spodnie, buty i koszule ;D

      Usuń
    10. Dobrze, że mam alternatywne źródło finansowania, które nie chce ode mnie żadnych fotek :P

      Usuń
    11. Jak będziesz taki, to wyślemy do Ciebie - jako pacjentki - setkę babć radiomaryjnych, z których każda będzie chciała pogadać (minimum pół godziny) i dostać receptę na witaminę C ;D

      Usuń
    12. A proszę bardzo:P ja się tam nie boję :p

      Usuń
    13. A zaraz, zaraz. A jakie to "alternatywne źródło finansowania"? Pracuję dla wywiadu skarbowego, o! :D

      Usuń
    14. Nikt nie powiedział, że nie odprowadzam od niego podatku :P

      Usuń
    15. Daj człowieka bez fotki, a znajdziemy na niego paragraf ;D

      Usuń
    16. No jednego znalazłem - Erjota się nazywa ;) hehe

      Usuń
    17. to pseudo artystyczne :P
      nie liczy się :P

      Usuń
    18. Liczy się, liczy. To będzie kryptonim operacyjny, o! :D

      Usuń
    19. bo Rafał jest bosssski i nie chce nas dołować swym wyglądem :]

      Usuń
    20. Przez grzeczność nie zaprzeczę :P

      Usuń
    21. i bardzo dobrze bo ja wiem jak erjota wygląda :P

      Usuń
    22. o jaa :PP
      i jak teraz w nocy sypiasz ?? :P źle?? :P

      Usuń
    23. jak w snach przychodzisz z laryngoskopem to tak średnio :P

      Usuń
    24. to kara za szpiegowanie mnie :P

      Usuń
    25. skutek uboczny tego, że jak będziesz sławny to rozpoznam Cie w tv :P

      Usuń
    26. nikłe szanse bo na sławę to ja się nie piszę :P

      Usuń
    27. a ja myślałem, że już jesteś sławny :D

      Usuń
    28. w tv nikt mnie jeszcze nie pokazuje :P

      Usuń
    29. ale jako przyszły minister zdrowia będziesz tam często :P

      Usuń
    30. znaczy jak dziadzieję :P

      Usuń
    31. taaak i jeszcze urośniesz:P

      Usuń
    32. a może myślałem o urośnięciu w bokach :P

      Usuń
    33. nad tym jakoś nie mam czasu popracować :P a powinienem :P

      Usuń
    34. znaczy się po powrocie z Italii nie rozpoznam już?

      Usuń
    35. no jak się tam spalę na słońcu to nie ;P

      Usuń
    36. to będziesz musiał wrzucić w neta nowe fotki z update :)

      Usuń
    37. fb niebawem będzie trzeba przyblokować :P

      Usuń
  17. A pamiętasz jak rok temu zazdrościłeś Adeptowi? Ale tan czas szybko minął
    Nika

    OdpowiedzUsuń