Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 6 czerwca 2012

Psychotest

Psychotest z rana dobry jak śmietana xD

Egzamin nie był trudny... ale do łatwych też nie należał. Wiedzę należało posiadać, aby wiedzieć o czym jest pytanie. Były pytania proste, ale były też takie gdzie trzeba było dobrze się zastanowić. Kilka sztuk było powtórzonych z lat poprzednich. Poza dwoma pytaniami to reszta mnie nie zaskoczyła. Przynajmniej wiedziałem o co w danym temacie chodzi. Złapałem się oczywiście na niedokładnym czytaniu poleceń, przez co zrobiłem kilka głupich błędów. Z drugiej strony polecenia z podwójnym zaprzeczeniem służą sprawdzeniu logiki, a nie wiedzy moim zdaniem - można by wprost zapytać a nie kombinować. Ale może jest w tym jakaś prawda, że pytania układają nie tylko asystenci ale także pacjenci xD  Najbardziej się chyba wyłożyłem na zagadnieniach dotyczących ustawy o ochronie zdrowia psychicznego - myślałem, że to mam akurat dobrze opanowane (konstrukcja pytań też robiła swoje).

Trochę mało czasu było. 50 pytań na 45 minut, a treść niektórych miała kilka długich linijek i zanim wyłapie się dokładnie o co chodzi to cennych sekund ubywa. Nawet nie było czasu na jakąś współpracę z innymi uczestnikami psychozabawy. Poza tym nie wydaje mi się aby fair było to, że nie wszyscy mieli takie same pytania. Wyniki mają się ukazać do końca przyszłego tygodnia.

Jestem jednak dobrej myśli :))

Teraz już ostatni schodek do pokonania przede mną w postaci medycyny rodzinnej. Opinia o tym egzaminie jest bardzo pozytywna, więc nie przewiduję większych kłopotów w nauce do niego.

Za 6 dni wakacje :))

11 komentarzy:

  1. My mieliśmy egzamin z Teologiczno-moralnych aspektów życia rodzinnego. Oczywiście ktoś podał prawidłowe testy A,B,C,D na naszą pocztę. Ku zaskoczeniu, pytania się w 100% pokryły.

    Wakacje mam także niedługo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "wyniki mają się ukazać do końca przyszłego miesiąca"? oO
    seriously? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłem. Chodziło o przyszły tydzień ;]

      Usuń
  3. Będzie dobrze ; ) Kolejne 4.0 powędruje do indeksu? = }

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 pytań na 45 minut?:P tylko tyle?:P pff, to jakoś ulgowo tam macie :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie czeka psychoodpowiadanie w poniedziałek i też mi się to nie uśmiecha :P
    tzw. psychosyyyyf..

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wynik będzie bardzo pozytywny:) Chociaż jak dla mnie za mało czasu jak na psychotest;)
    A mi się wydawało, że już czytałam w tamtym semestrze o jakimś egzaminie z med rodzinnej... Powodzenia na ostatnim egzaminie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to było zaliczenie z rodzinnej, które dawało możliwość bycia zwolnionym z egz. praktycznego.

      Usuń
  7. Widzę, że pozostało nam dokładnie tyle samo czasu do wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń