Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 10 czerwca 2012

Dwa, trzy, cztery


Dwa, trzy, cztery!!!
Sto lat, sto lat, sto lat!!!
Niech żyje żyje nam!!!
Choć wory pod oczami, tapeta mimo bram!!!
Jupa jupa jupa!!! 
Napijmy razem się ... xD

Kolejny krzyżyk xD

Dobrze, że jest facebook. Bo inaczej od rana musiałbym odbierać telefony z życzeniami, a tak pierwszy zadzwonił dopiero koło południa. A tak nawet kartkę urodzinową można na tablicę wkleić :D  Poza tym jak ktoś nawet nie pamięta o urodzinach to są od tego przypomnienia :P
I nie trzeba robić głupiej miny w podziękowaniu za życzenia, a wystarczy kliknąć "lubię to" :P

Fajnie już być pełnoletnim młodzieńcem:D

33 komentarze:

  1. najlepsiejszego... niech nigdy nie zabraknie Ci śladu czyjejś ciepłej dłoni, pełnoletni młodzieńcze! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, nie ma to jak 18 + vat ;p
    W takim razie najlepszego!
    Dużo %%% nie tylko we krwi, ale głównie na LEPie ;)
    Dziecięcej radości, bo prosta i ogromna, no i miłości ;) żeby ta motywacja była wtedy już z każdej strony.
    Duży urodzinowy buziak :*

    Tu nie ma opcji lubię to, masz przekopane przy dziękowaniu ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie stóweczka Doktorze ! ;-) Satysfakcji z życia, tego życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego! Samych bogatych, małomównych i niekonfliktowych pacjentów! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Małomówni i niekonfliktowi starczą :))
      Jak będę mieć dobrze płatny szpitalny etat to bogaci nie będą mi potrzebni :)

      Usuń
  6. Ach, tylko STO LAT!!! Potem się zastanowisz co dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar tylko do 30 :P
      krótko ale godnie :D

      Usuń
  7. tak, fejsbuk prawdę powie :P

    wszystkiego co najlepsze, przede wszystkim szczęścia i powodzenia na polu zawodowym :) i uśmiechu każdego dnia! 100laaaat :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze - najwyższego wyniku na LEPie
    Wszystkiego co dobre - słodyczy, alkoholu, miłości(?)
    I życia ponad 100 lat! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego Rafale

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego:)
    a ja tam właśnie wolę odwrotnie - ci, co mają wiedzieć kiedy mam urodziny to wiedzą i niepotrzebny im fejs do tego:P a reszta nie musi pamiętać najwyraźniej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Daty urodzin tych bliskich znajomych zwykle pamiętam. Zawsze na początku roku zaznaczam je w kalendarzu. Ale czasami fb się przydaje, kiedy w gonitwie za dniem traci się poczucie czasu i daty i takie przypomnienie dobre jest :))

      Usuń
  11. Satysfakcjonującego wyniku LEP, no i wszystkiego najlepszego oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, to jest to co mi będzie spędzać sen z powiek przez cały wrzesień (w lipcu i sierpniu zamierzam mieć to jeszcze gdzieś :P)

      Usuń
  12. NIE WIEDZIAŁEM!!!! :))) co tak siedziałeś dzisiaj cicho!!

    Wszystkiego NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ!!!!!!!

    PS. Pamiętaj o mnie, jak będę pisał scenariusz :) Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Czasami na gg pojawiają się przypomnienia :P
      Zresztą odpisałem Ci już na gg :P

      Ps. będę pamiętać :))

      Usuń
  13. Jesteś już pełnoletni? A nie sprawiasz takiego wrażenia ;P Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozory mylą :P
      I jeszcze długo widać nie będzie :D

      Usuń
  14. sto lat. a fb jest super :)
    uwielbiam się dzielić swoją chorą muzyką...
    a co do urodzin, to moja babcia mi zawsze powtarzała: "urodziny ma każda świnia, więc co tu świętować??" - tak więc mało się przejmuję (buhahaha!) przemijającym wiekiem :P
    ale co tam, hoch soll er leben! 3mal hoch!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Ja je tylko świętuję aby imprezę zrobić , bo swojego wieku nie lubię mieć wypominanego :D

      Usuń
    2. łączę się w wyznawanej filozofii :D

      Usuń
  15. najlepszego !!! udanego wyjazdu do Rzymu, dużo dobrych imprez no i poderwania jakiejś ładnej Włoszki na Twą przecudną urodę ;) ...albo Włocha, bo nie wiem co preferujesz;) a taki młody lekarz to niezła partia, więc strzeż się jeżeli wolisz być singlem, by nie ulec urokowi kobiet. a no i prawie bym zapomniała spokojnych kibiców i odrobiny wiary w nasz kraj . będę wpadać i komentować anonimowo, dopóki nie założę swojego bloga, bo mnie zaraziłeś blogowaniem. Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))

      A co do wiary to ja zwykle jestem realistą z nutką pesymizmu:)) Wole stwierdzić, że się myliłem, niż "a nie mówiłem" :P

      A blogowanie fajne jest, aczkolwiek też początkowo tylko komentowałem zanim się rozpisałem :))

      Usuń
  16. zdrowia, szczęścia, niezapomnianych imprez, złotego stetoskopu, wielu fanek (ew. fanów), zdania LEPu na 200pkt, bycia cudownym lekarzem, pasji, dalszego zapału do pisania i ta dam MIŁOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :)))

      Na chwilę obecną wystarczy mi zdrowie, szczęście, 200pkt z LEPu i miłość :))
      Niemożna mieć wszystkiego od razu :D

      Usuń
  17. no, no, to wszystkiego najlepszego (chciałem napisać coś innego, ale publicznie nie wypada :P), zdrówka, zakończenia studiów i wszystkiego co tam chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      A już Ty dobrze wiesz gdzie możesz niepublicznie napisać :P

      Usuń
  18. He, he - a ja ukryłem na FB moją datę urodzin i w tym roku swoje życzenia wpisała tam tylko jedna osoba :) Przynajmniej dowiedziałem się, kto o mnie rzeczywiście pamięta :)

    No i najważniejsze: AUGURI!!! E TANTE BELLE COSE NELLA VITA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie mille :))))))

      ps. a za rok data będzie ukryta. okaże się kto pamięta.
      Chociaż miałem tak, że pamiętałem czyjąś datę urodzin, a na fb było ukryte i żadnych życzeń tego dnia. Nieśmiało dzwonię i pytam i czy to dziś jest TEN dzień bo na fb cisza xD
      Poza tym ja przyzwyczajony jestem do tradycyjnego kalendarza i tam mam zapisane ważne daty urodzin :))

      Usuń
  19. Trochę późno, ale wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim spełnienia marzeń! I miłości też, i dużo pkt z LEPu no i szczęścia ogólnie! ;D
    ;*

    OdpowiedzUsuń