Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 10 maja 2012

Zwierciadło duszy

Oczy są zwierciadłem duszy.

Przygotowania do egzaminu z okulistyki rozpoczęte. Wzorem poprzednich egzaminów także i tym razem jest rozpisany plan działania na najbliższe dni. Ambitne założone jest takie, że do piątku przerobię cały materiał, więc dziś muszę przerobić 2/3, bo wczoraj jakoś mało naukowo miałem dzień.
A do piątku dlatego, że wieczorem w piątek idę na urodziny do znajomego, co jest prawie równoznaczne, że sobota zostanie wyjęta z życiorysu. Natomiast kolejne dni wolę sobie pozostawić już tylko na powtórki - też pomysłowy jestem żeby się 3 dni uczyć, a 4 dni powtarzać :]

Mankamentem nauki jest to, że podręcznik mam w formacie pdf. A ja z komputera nie umiem się uczyć, bo wiadomo że facebook, gg, poczta, tyle ważnych rzeczy w internecie muszę sprawdzić co minutę, że ni chu chu:] Choćbym nie wiem jak się starał, to jestem w stanie wytrzymać w porywach 15 min patrząc w ekran w tylko w jeden plik. Dobrze, że prezentacje do asystentów mam wydrukowane, to można wówczas laptopa przestawić w stan uśpienia (szybciej go wtedy uruchomić niż w przypadku całkowitego wyłączenia, jak jest silna i niepohamowana potrzeba sprawdzenia czegoś w necie xP).

Czy oczy są zwierciadłem duszy?? Jeśli popatrzeć na te zdjęcia jakie są w książce, to osoby na tych fotkach duszy ładnej nie miały :P

Okulistycznie starcie ma się planowo odbyć w najbliższą środę o poranku.

Aby humorek w ciągu dnia był dobry to wrzucam jeden z moich ulubionych skeczy kabaretu Ani Mru Mru - oczywiście musi być związek z tematem zatem jest wątek okulistyczny:



Udanego dnia!! Całuski i przytulaski xD

19 komentarzy:

  1. Cześć!! Z czystej ciekawości - ile stron musisz wykuć na egzamin np. z tej okulistyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkuć to za wielkie słowo. Ja się zapoznaję z materiałem :D
    A podręcznik to cieniutka książeczka, jakieś nieco ponad 400 stron z czego chyba 70 stron mnie nie obowiązuje (założenie jest że znam budowę oka:]).

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Cieniutka książeczka 400stron. Phi! Banał!

    OdpowiedzUsuń
  4. No mówie właśnie xD
    Specjalnie dużo nauki nie ma. Aby materiał ogarnąć i zapoznać się z nazwami rozdziałów i będzie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 400 stron? No proszę Cię toż to nic ;p
      I zdążysz się nauczyć i poimprezować, luzik :)

      Usuń
    2. Dlatego dziwie się, że zrobili z tego aż egzamin. Toż to skrypty są na ogół grubsze :D

      Usuń
  5. Znam ten ból uczenia się na egzamin z laptopa, bo książki w formie papierowej niet :P Ale wystarczy silna wola i zamiast patrzeć na fb, gg, pocztę co 15 minut to przerywnik w tej postaci można zrobić sobie co 45 minut! A ile czasu zoaszczędzasz? :D

    Powodzenia w środę! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mam silnej woli by się uczyć z komputera... Dlatego jak mam się uczyć siadam z daleka od gniazdka z internetem:P Chociaż istnieją inne pokusy: pasjans, saper:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam net bezprzewodowy :]

      Usuń
    2. wifi codziennie wystawia moją silną słabą wolę na pokuszenie... :|

      Usuń
    3. Zatem musisz unicestwić router;) ewentualnie sprawić sobie jakiegoś kindle'a...;/

      Usuń
    4. No way!! Aż tak zdesperowany nie jestem xD

      Usuń
  7. Oczy to pierwsza rzecz na jaką zwracam uwagę przy poznawaniu nowych ludzi :D, sama mam chyba nawet błąd w dowodzie gdyż kolor oczu mam wpisany jako brązowy, a to nie do końca jest prawda :P przy bardzo jasnym świetle są zielone, przy dziennym zielono-brązowe, a w półmroku czekoladowe :D taka mieszanka :P
    właściwie przez pewien czas zastanawiałam się czy nie pokusić się na okulistykę jako specjalizację i penetrować ludzkie dusze :D ale obawiałabym się, że cała zabawa niestety straciłaby urok przez codzienne monotonne godzinki pracy jako okulista ;/
    will see :)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  8. też zawsze planowałem naukę... i nigdy nie udało mi się tego planu trzymać, ale fajnie jest planować, bo wtedy człowiek udaje, że robi coś ważnego (przygotowuje się do nauki :D), a tak na serio nic nie robi :D w każdym razie powodzenia z nauką w trzy dni - choć jak dla mnie, to by było mało realne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz bardziej w siebie wierzyć :)) albo w cuda :P

      Usuń
  9. dlatego by nikt mi nie zagladal za gleboko w nie (i w dusze) najchetniej chodze w ciemnych okularach ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. całuski, przytulaski - masz jakiś niedobór czułości?:D czy po prostu tak dobry humor, że obdarowujesz swoją wspaniałością wszystkich naokoło?:)

    OdpowiedzUsuń