Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 8 maja 2012

3:0

Rafał vs Sesja - 3:0

Po prawie dwóch tygodniach oczekiwania w końcu ujrzałem wyniki egzaminu na własne oczy. Plotka poszła, że są prawie same piątki, ale nie ma komu wrzucić wyników do internetu, a poza tym sekretariat katedry zrobił sobie również długi majowy weekend - a niby wyniki miały być najpóźniej do tygodnia.

Egzamin z onkologii składał się z 80 pytań testowych. Próg zaliczenia wynosił 65 (trochę taki wysoki by się wydawało). Prawidłowo udzieliłem odpowiedzi na 78 z nich. W związku z tym jestem członkiem większości osób, które otrzymały ocenę bardzo dobrą :))

Półmetek sesji letniej jest za mną. A jeśli weźmiemy pod uwagę, że na VI roku jest łącznie 10 egzaminów, to mam ich 70% za sobą. A jeśli by wziąć pod uwagę, że na całych studiach są 34 egzaminy, to ten wskaźnik byłby jeszcze większy xD

Odliczając:
- zostało mi 3 egzaminy
- do ostatniego egzaminu zostało 35 dni
- do wyjazdu do Rzymu zostało mi 60 dni

Tymczasem na tapetę wychodzi okulistyka, z którą będę się rozprawiał ostatecznie w przyszłą środę również w formie testu.

19 komentarzy:

  1. Brawo! :)
    3 egzaminy :) Ładnie to wygląda - liczba trzy :D
    Tyle obowiązkowych matur musze jeszcze zdać. ;/ I kolejych tyle z własnej głupoty.
    Z tym, że matury nijak mają się pewnie do jakiś dziwnych pytań na medycynie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na medycynie niektóre egzaminy są takie jak matura z 5 rozszerzonych przedmiotów, z tym, że uczysz się tydzień czasu a nie 3 lata :P

      Usuń
  2. Moje gratulacje :} Jeszcze tylko trzy :} i za troszkę ponad miesiąc koniec etapu zwanego studiami:}

    powodzenia i pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Wytrwałej i owocnej nauki przed następnym :) [nie dziękuj :P]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nawet zacząłem do kolejnego się szykować :]

      Usuń
  4. aaaa aaaa za 35 dni będziesz lekarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh... umówmy się, że 35 dni mam ostatni egzamin :D

      Usuń
  5. przyłączam się do gratulacji dla przyszłego Doktorka.
    Tylko proszę bądź jak Dr John Carter a nie jak Dr House. Fajnie się to ogląda, ale dobry Beże broń od spotkania takiego typa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr House to raczej mam coś ze mnie, niż ja z niego :P
      Ale swoją drogą nie lubię tego serialu, za to Ostry dyżur całkiem całkiem :)

      Usuń
  6. Mkniesz z tymi egzaminami jak F-16:)
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  7. juwenalia, pij!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za juwenaliami nigdy nie przepadałem. Wole imprezy o innym charakterze. Kwestia gustu :)

      Usuń
    2. co racja, to racja. np domówki czy grille są zdecydowanie lepsze.

      zizu.

      Usuń
  8. Generowanie 70%
    Instalacja - w oczekiwaniu

    Jeszcze musisz dużo się napracować na lekarza.
    Lepiej być dyrektorem ;)

    kr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno ;)))
      Sam dyplom nie wystarczy. A na dyrektora to studia podyplomowe wystarczy zrobić :]

      Usuń