Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 6 maja 2012

W kwestii długiego weekendu

W kwestii długiego majowego weekendu to by było na tyle :)) Pogoda się zepsuła to i weekend zakończony.

11-dniowy maraton mnie dosłownie wykończył. Wczoraj na imprezie to miałem siłę być tylko do 2 i to nie żebym tańczył. Jedynie posiedziałem, pogadałem i piwko wypiłem. Dzisiaj to czuję, że zakwasy mam, co znaczy że musiałem wypaść z formy i odzwyczaiłem się od takich nocnych atrakcji.

Plany naukowe zostały wykonane w 100%. Wynik jest taki tylko i wyłącznie dlatego, że planowałem nie uczyć się kompletnie NIC przez te kilka dni :)) Wiecie sami jak to jest zajebiście kiedy się rano wstaje i można robić to na co ma się ochotę :))

Dobrze, że mam jeszcze tydzień wolnego, to przynajmniej można odpocząć i naładować się energią, bo wiadomo  że intensywne weekendy męczą.

A w międzyczasie to i mały romans się trafił... ale już jestem na etapie zażegnywania :]

37 komentarzy:

  1. romans powinieneś rozwijać a nie zażegnywać - jakoś nielogicznie działasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak, ale pediatrą nie zamierzam być, dziecka wychowywać nie chcę. Ja się chciałem spotykać, randkować, spacerować, kinować, kolacjować, ale widać nie każdy tak sobie wyobraża poznawanie. Niektórym starczają smsy ...

      Usuń
    2. a sportować i muzykować też?

      Usuń
    3. o jaaa. tez tak chce! :)

      Usuń
    4. w sensie spacerować, randkować, itp, romansowanie 'sms-owe' odpada.

      Usuń
    5. ale ESMESY tez sa seksy. Np. rano na przywitanie o 6:45 :) itp.

      Usuń
    6. Owszem:)) Lubię dostawać takie wiadomości. Pod warunkiem, że są kreatywne. Od osoby co zna rzekomo 6 języków można wymagać chyba napisania częgoś więcej niż proste 'cześć". A jeśli ja pisze do kogoś o 6,45 to na pewno wysilę się na więcej słów, żeby komuś zrobiło się miło po tym jak go obudzę, a nie dostał ataku wk***

      Usuń
    7. Tez to ostatnio odrylem :) ludzie sa malo kreatywni a wygladaja tak madrze :)

      ta-ta

      kr

      Usuń
    8. Niestety rzadko nadrabiają ten brak kreatywności wyglądem. Na dłuższą metę to nie wychodzi :)

      Usuń
    9. spotkać interesującą osobę, to trochę graniczy z cudem.


      zizu

      Usuń
  2. :) w pewnym wieku ma się inne oczekiwania; z resztą ja mam tak, że od razu wiem czy coś jest warte mojego czasu czy nie. Dlatego nie tracę go na "głupotki" i bezsensowne pitu pitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 lata różnicy tylko było
      zresztą od początku czułem że nic nie wyjdzie, ale nie chciałem tak od wszystkiego skreślać.

      Usuń
  3. hyhy :) ja też zażegnuję romans :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jakim stylu?? face to face czy sms/gg/fb??

      Usuń
    2. hehe, a ja zaczynam ;d

      Usuń
    3. też w stylu telekomunikacyjnym?:P

      Usuń
    4. hehe preferuję romansowanie na lajfie ;p
      tel tudzież fb są tylko malutkim dodatkiem jak na razie i niech tak pozostanie ;]

      Usuń
    5. Dokładnie tak jak piszesz, a nie odwrotnie :))

      Usuń
  4. Jeszcze tydzień wolnego?. Niektórzy to pożyją :P
    Ciekawe, jak to jest romansować przez GSM???. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie polecam. No ale na coś te 2000 smsów darmowych muszę wydać :P
      Poza tym nieco uciążliwe jest bo ja romansowałem na dwa telefony. Z jednego pisałem, a na drugi dostawałem odpowiedź i tak musiałem co chwilę aparatami żonglować :]

      Usuń
    2. Ja to się muszę sam przekonać i troszku darmowych też mam, więc sobie jakiegoś amanta teraz poszukam haha. Hmm, nie sparowaliście się nawet z jednakowymi operatorami? :)

      Usuń
    3. no ja operatora miałem zakupionego zanim się poznaliśmy :P

      Usuń
  5. tak,tak dokop wszystkim pisząc, że masz jeszcze tydzień wolnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A później tydzień zajęć tylko :P xD

      ale ja wredny jestem, co nie?? :D

      Usuń
  6. Haha, też mam tydzień wolnego jeszcze i również zażegnuję imprezowy romans. No, w sumie to z romansem za dużo wspólnego nie miało, ale już bardziej z tego romans niż znajomość. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie był imprezowy, aczkolwiek imprezowe okoliczności były :D
      ale z tego to nawet znajomości raczej nie zostanie :]

      Usuń
  7. hehe, ciesz się ciesz wolnym;) za parę lat będziesz miał co powspominać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz jakbyś miała z 70 lat :P

      Usuń
    2. oj tam, oj tam;) perspektywa pracy do 67 lat nie napawa optymizmem;)/nie no tak naprawdę to sama miałam wolne (od szpitala) 4 ostatnie dni:D

      Usuń
  8. Trzeba godnie spedzic ten kolejny dlugi weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie spędzę go tak godnie jak ten co się właśnie skończył :/

      Usuń
  9. "mam jeszcze tydzień wolnego" --> wyjdź. To ja mam teraz zapierdziel w postaci ciągłego wstawania na 8.15 przez bity miesiąc, a tu niektórzy takie obijanie klasyczne kultywują...gdzie jest Persen do cholery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wyjdę:P a nawet wyjadę :P jutro z samego rana :P

      Usuń
  10. Zazdroszczę tyle wolnego :} Wypocznij i za mnie, co? Dobrze zapłacę! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, bardzo dobrze! : P Tylko jakiś organ pierw sprzedać muszę ; )

    OdpowiedzUsuń