Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 3 maja 2012

Zakład?? O stówkę??

Wysiadamy wczoraj z Paulą z nocnego autobusu 251 pod Arkadami. Ja z autobusu idę w lewo, a ona w prawo.
Rafał: Paula, tędy.
Paula: Nie, w drugą stronę.
Rafał: Jak w drugą stronę, jak rynek jest w przeciwną.
Paula: Ja wiem, gdzie jest rynek, nie raz szłam stąd.
Rafał: Założymy się??
Paula: Dobra, o co??
Rafał: O stówkę.
Paula: Ok.
Rafał: Przepraszam, możecie przeciąć zakład?? (zagadałem do jakieś grupki przechodniów)
Ktoś: A o co się zakładacie??
Rafał: Ja mówię, że rynek jest tam, a ona że w drugą stronę.
Ktoś: Dobra, przecinam.
Paula: Już mi wisisz stówkę.
Ktoś: No to życzę ci powodzenia.

Po jakiś 50 metrach:
Paula: Fuck!! To nie w tą stronę.
Rafał: Ha!! Wisisz mi stówkę!!
Paula: Ale jak?? Przecież z tego autobusu zawsze się wysiadało po drugiej stronie ulicy.
Rafał: Tak, tak. Wyskakuj ze stówki.

I tak dzięki wrodzonej orientacji w terenie u kobiet stałem się właścicielem zielonego papierka z portretem pana Władysława II Jagiełły o nominale 100 PLN. Jeśli ktoś chciałby jeszcze widzieć jak dojść na rynek to służę radą i informacją xD

37 komentarzy:

  1. Jak to potrafimy wyprowadzić w las ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za to wiem juz zeby sie z Toba o nic nie zakldac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę być bardzo pewny tego o co się zakładam :P

      Usuń
  3. WOW!!! Też chciałbym być taki śmiały i spontaniczny i poprosić nieznajomego o przecięcie zakładu....ale tak to chyba można we Wrocławiu tylko :)))

    Dzięki wrodzonej orientacji w terenie wygrałeś? Ja bym to nazwał inaczej: wykorzystałeś słabość kobiety w orientacji w terenie, to nie fair :) Wiem, wiem zaraz mi się od kobiet oberwie, no ale taki stereotyp jest:).

    Ale co tam 100 PLN piechotą nie chodzi. No ewentualnei na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wystarczyło zaczepić i pierwszą lepszą osobę na ulicy:P

      A co tej orientacji u kobiet to już wiele razy się na niej przejechałem :]

      a stówka zawsze się przyda xD

      Usuń
    2. btw. Spencer 7.05 jadę na Śląsk :P

      Usuń
    3. to i plotki beda ;)

      Usuń
    4. Jak się z czasem wyrobię to będzie czas na plotki :))

      Usuń
  4. a postawiłeś jej chociaż piwo potem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wódkę z popitą jej przy najbliższej okazji postawię :)

      Usuń
    2. Dokładnie ;) może to być sok, napój gazowany, drink, piwo, względnie też koncentrat do soku, herbata, woda mineralna, woda z ogórków :] w sumie wszystko wedle upodobania xD

      Usuń
  5. Umiesz trafić spod Arkad na Rynek? Byłeś harcerzem czy coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale zawsze noszę mapę i kompas przy sobie xD :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. E tam, we Wrocławiu jest bajecznie łatwo zorientować się w okolicy, gorzej na przykład w Poznaniu, którego mój mały, tępy móżdżek nie ogarnia ;P

      Usuń
    4. Ja byłem w Poznaniu raz, i nawet udało mi się nie zgubić :)) Kiedyś chciałem nawet tam mieszkać :)

      Usuń
  6. Gratuluję Mistrzu :P Nigdy się z Tobą o nic nie założę :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak będziesz twierdzić, że 2+2=4 ?? :P:P:P

      Usuń
    2. Jeszcze mi to przewrotnie udowodnisz, że to jest 5 =} I zrobisz ze mnie jeszcze większego debila, niż jestem :}

      Usuń
    3. 5 może nie, ale że na pewno bliżej 4,5 niż 4 :P

      Usuń
  7. Dotałeś tą stówkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wziąłeś od biednej dziewczyny 100 PLN?

    A jak ona teraz na chleb nie ma to co zrobisz?

    ta-ta

    kr

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki materialista, zamiast założyć się symbolicznie o piwo, to Ty o 100zł, oj nieładnie nieładnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się tak nie upierała to bym się założył o piwo, ale skoro była taaaka pewna swojej racji to ' jest ryzyko jest zabawa" :P

      Usuń
  10. Musi się uczyć na lekarza... więc o co pretensje vuze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:P
      Zawsze materialistą byłem :P

      Usuń
  11. szybki sposób na zarobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobno kobiety mają podzielność uwagi, a faceci orientację w terenie...ja mam niestety (lub stety) odwrotnie.
    U nas stawka zakładowa jest standardowa (jakaś smakowa Finlandia:P), a zakłady lecą często, często...ostatnio na farmie chcieliśmy dać koledze 5 dych, żeby rzucił w babkę farmindeksem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą stówkę to mogę sobie kupić nawet dwie Finalandie xD

      Usuń
  13. Czemu nie piszesz dialogow serialowych? Napisalbys dialogi dla 1 odcinka klanu i od razu by podskoczyla ogladalnosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem, ale kiepskie warunki oferowali :P

      Usuń