Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 25 maja 2012

Łóżko

Przerabiałem dzisiaj leczenie bezsenności. W leczeniu tej przypadłości kładzie się nacisk na przestrzeganie zasad właściwej higieny snu. Nareszcie wyczytałem jakąś mądrość życiową w psychiatrii, którą pojmuję:
"Łóżko służy tylko do spania i uprawiania seksu; nie należy w nim jeść, czytać, oglądać telewizji rozmyślać o wydarzeniach minionego dnia (...) należy zapewnić miłą atmosferę w sypialni."
I tego się trzymajmy:)) Choć ja uważam, że inne czynności też można tam robić, szczególnie jeśli połączy się je z drugą wymienioną przyjemnością :))

24 komentarze:

  1. o proszę... nie pomyślałem nigdy o seksie w łóżku... :P żartuję! ale to fakt... telewizja w tym miejscu jakoś rozprasza. ale cóż... siła przyzwyczajenia. a od myślenia ciężko gdziekolwiek się odciąć. a tym bardziej wieczorem, już leżąc. jakiś taki szczególny czas na rozmyślanie. a specjalnie wstać, by dokończyć myśl, jeśli nawiedzi? nie, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale śniadanie w łóżku po wspólnej nocy jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Oglądasz telewizję uprawiając seks? A, kumamy, zapodajesz nastrój pewnym gatunkiem filmowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja włączam sobie kanał muzyczny co by zapewnić odpowiednią atmosferę w sypialni :P

      Usuń
    2. no tak, ekipa z new jersey.

      Usuń
  3. Syty głodnego nie zrozumie. Ja nie rozumiem bezsenności. Jak ja wchodzę do łóżka to po 1 minucie przełączam się w tryb standby i zasypiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i Ty musiałeś czekać do psychiatrii, żeby Ci to ktoś powiedział? Trzeba było przyjść do nas na wykład z fizjo, prof N. mówił o tym w zeszłym roku i podkreślił to chyba ze 3 razy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykład to jedno, ale teraz mam to na piśmie :D

      Usuń
  5. DR SKALSKI, który jak znam życie jest autorem tego działu w książce powtarzał nam to setki razy podczas zajęć w przychodni zaburzeń snu.
    Zresztą ja się do tego nie stosuje, poza spaniem i seksem w łóżku się też chetnie uczę ;)
    Pozdrawiam z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie:P nie jest to dr Skalski. Ja mam podręcznik wrocławski i autorem tego jest ktoś inny. Nawet miałem zajęcia z autorem i moim zdaniem to on w łóżku wykonuje tylko pierwszą czynność, bo usypia rewelacyjnie i to już na krześle :P

      Usuń
  6. "Choć ja uważam, że inne czynności też można tam robić, szczególnie jeśli połączy się je z drugą wymienioną przyjemnością"

    krótko powiem: zboczuch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś zboczenia :P

      Usuń
    2. zagadnienie podstawowe zaburzenia psychoseksualne już masz opanowane? :D

      Usuń
    3. No raczej xD wczoraj je robiłem :D

      Usuń
    4. aż dziwne, że nie wspomniałeś o tym na blogu, tam też są ładne słówka mnie rozczuliła skatofilia :)

      Usuń
    5. aż dziwne, że nie wspomniałeś o tym na blogu. mnie rozczuliło słówko skatofilia :)

      Usuń
    6. wolałem się z tym aż tak nie ujawniać.
      mnie ogólnie rozczuliły parafilie- myślałem, że to coś z parafią i będzie o problemach seksualnych przy celibacie u księży :D

      Usuń
    7. a myślałem, że przed nami nie masz tajemnic :P

      Usuń
    8. Mam wiele tajemnic o których nie wiecie i się nigdy nie dowiecie :P :D

      Usuń
  7. Zboczuchy same!
    Bo to spać i nie tylko ^^ można tylko w łóżku?
    Coś marną inwencję mają psychiatrzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tu chodzi o to do czego łóżko wykorzystać, a nie czy te czynności łóżkowe należy robić tylko w nim :P

      Usuń
  8. W sensie uprawiać seks i jeść?
    Yum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie mają różne fantazje erotyczne xD
      Wiesz bita śmietana i te sprawy xD

      Usuń