Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

poniedziałek, 21 maja 2012

Roczek

Dzisiaj w nocy, chwilę po północy, minął rok od kiedy rozpocząłem pisanie bloga :))



Jak widać nie znudziło mi się pisanie. Nawet coraz bardziej się w to wkręcałem. Lista blogów, które czytam również przez ten czas uległa zdecydowanemu powiększeniu. Autorów żadnego z nich nie poznałem jeszcze osobiście, ale z niektórymi utrzymuję już kontakt poprzez komunikatory lub portale społecznościowe. Stałych czytelników także mi nie brakuje, co mnie bardzo cieszy - przynajmniej są osoby co lubią tu zaglądać, a moje pisanie nie ma tylko charakteru pisania "do szuflady". Statystyki pokazują, że czytany jestem również zagranicą, a nawet za Oceanem :))

Po tym roku blogowych doświadczeń dochodzę do wniosku, że należało zacząć pisać wcześniej. Dwa lata temu miałem już nieśmiałe  próby debiutu - wówczas byłem już wiernym czytelnikiem moich blogowych idoli czyli Morfeusza i DrJot. Po 3 tygodniach jednak dałem sobie spokój. Dopiero za namową Adepta Sztuki, którego regularnie rozpocząłem podczytywanie na Erasmusie, postanowiłem raz jeszcze spróbować.

Tematyka bloga jest jaka jest. Czasami jest śmiesznie, czasami jest nudnie, czasami poważnie, a czasami monotematycznie. Główną myślą jest medycyna, co daje się z łatwością zauważyć. Ale wątków pobocznych nie brakuje. Student medycyny jest takim samym człowiekiem jak studenci innych uczelni i również prowadzi intensywne życie pozamedyczne, o czym nie raz już mogliście poczytać xD

W ramach prezentu urodzinowego wrzuciłem po prawej stronie ankietę :)) 

Niebawem planowana jest kolejna rewolucja na blogu - zmiana szaty graficznej i jeszcze paru innych elementów. Wszelkie sugestie i wskazówki mile widziane w komentarzach lub na gg :))

61 komentarzy:

  1. zmień tło :)
    czytać będę i tak, ale by przyjemniej było :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie by Tobie tło pasowało ?? :)

      Usuń
    2. czyste w kolorku przyjemnym albo oczojebny szablon dynamiczny :]

      Usuń
    3. Szablon dynamiczny to mi się nie podoba :P ale nad tłem będę myśleć :)

      Usuń
    4. Byleby tylko nie czarne tło z białym fontem :P to się ciężko czyta.

      Usuń
    5. No aż tak ostro to nie będzie :P
      Ale coś się popróbuje i wspólnymi siłami jakoś chyba dojdziemy do porozumienia :))

      Usuń
  2. Gratulacje!:) Z owej okazji życzę wytrwałości w pisaniu i szczerych komentarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego! wielu lat wspólnego współuczestniczenia w Twoim życiu życzę nam, czytelnikom, a Tobie - byś pozostawiał ciepły ślad swojej dłoni [tudzież swoich słów] jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatkało mnie z wrażenia :)) To miłe coś takiego przeczytać :))

      Że też ja nie mam talentu do składania życzeń :P

      Usuń
  4. aż tak źle z Tobą nie jest, skoro jeszcze czytam Twoje wypociny. ;p

    zizu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'jeszcze' to dobre słowo xD

      Usuń
    2. dawaj więcej postów o 'samouwielbieniu' :p

      zizu

      Usuń
    3. nieeee :P bo jeszcze wyjdę na jakiegoś zarozumialca:P a tak nie jest :]

      Usuń
  5. Niech zatem kolejny rok przebywania w blogosferze sprawia Ci taką samą albo nawet większą radość. :)
    Co do ankiety - zaznaczyłam pierwszą odpowiedź, ale chcę coś do tego dodać: nie pytaj nas, o czym masz pisać. :) Pisz tak, jak uważasz za słuszne. Wg mnie najważniejsze, żeby blog dawał radość przede wszystkim autorowi.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tym co piszesz, ale dla mnie też jest radością, że innym się podoba jak piszę i chętnie tu zaglądają, bo inaczej będzie to pisanie do szuflady :)

      Usuń
  6. No to wszystkiego najlepsiejszego :D Może rzadko się odzywam ale wiernie czytam z zapartym tchem :D Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A. I dzięki za komentarz :) Na pewno zacznę coś ze sobą robić ;)
    Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale osomiasto! I ankieta, i tort, i szalalala! (mogę już śpiewać 100 lat?)
    Wg mnie wszystko ok, nie musisz zmieniać nic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, o szampanie zapomniałem :P
      bezalkoholowym oczywiście, wszam ja roczne dziecię :P

      Usuń
  9. I ja się dołączam do gratulacji! :) [podpisał: bloger z niemal 4-letnim stażem, tylko ciii]. Wiem, że odpowiedź "nic nie zmieniaj, pisz jak dotąd" nie jest taką odpowiedzią, jaką oczekuje Zadający pytanie (skoro pyta, to chciałby coś zmienić), ale cóż innego mógłbym odpowiedzieć, jeśli tak jest :) Dzięki, że jesteś i jaki jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do ankiety i zmian to zawsze można coś zmienić na lepsze, ale nie zawsze samemu się na to wpadnie i warto innych zapytać o zdanie :)

      Usuń
  10. roczek powiadasz, ho, ho, to ja przynajmniej z pół roku już Cię śledzę, jak ten czas szybko mija ;) pisz dalej kolejny rok albo i dłużej, nie zmieniaj nic w swoim pisaniu, moim skromnym zdanie, jest dobrze jak jest, w końcu takiego Ciebie blogowego polubiłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, wszystkiego naj, dzieciaczku :D Roczek to już powinien chodzić, nie?

    A co do tła to w 100% popieram Mateusza PL: tylko nie czerne tło z jasną czcionką! To bardzo męcząca oczy moda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))

      Zmiany kolorystyczne na pewno będą takie abyście nie uciekli jak tu wjedziecie. Czcionka i tło musi być odpowiednio dobrane aby oczy się nie męczyły.

      Kiedyś czytałem bloga co miał seledynową czcionkę na szarym tle. Po miesiącu wymiękłem bo nie dało się tego czytać.

      Usuń
    2. Przed wymięknięciem chroni mnie zaznaczenie tekstu (CTRL+A), czyli odwrócenie kolorów ;)

      Usuń
    3. Poległam... Zaznaczyć xD Chyba zacznę stosować ;p

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Sto lat! Sto lat!
    Tylko pytanie czy za sto lat będzie jeszcze net? :-P

    Ta rewolucja na blogu trochę mnie jednak niepokoi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      A myślę, że za sto lat to tylko nasze pokolenie będzie jeszcze netem się posługiwać, o ile będziemy istnieć.
      zresztą w grudniu ma być koniec świata więc o czym ja mówię:P

      Usuń
    2. W sumie, w grudniu powinienem przekroczyć 30 lat, więc nic dziwnego, że to koniec świata, ha ha :D :D :D

      Usuń
    3. Dla mnie zaczął zmierzać ku końcowi kiedy skończyłem 25 :P

      Usuń
    4. Smarkateria! Co Wy wiecie o końcu świata! :-P

      Usuń
    5. Phi ;) Póki nie czynię wieku magiczną liczbą, jestem tak stary jak się czuję, czyli dzisiaj mam jakieś 21 lat :P

      Usuń
    6. W grudniu będziemy wiedzieć wszystko :P

      A ja się czuję na lat 19:P tak zaraz po maturze xD

      Usuń
  13. gratuluje! zapału nie życzę, bo masz go aż za wiele sądząc po ilości i długości notek ;)
    a ankieta jest tendencyjna, bo swoją ulubioną odp zapewne dałeś na przedzie ;)
    więcej nie-medycznych stricte wątków poproszę! rewolucja niech będzie kolorowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      A właśnie, że moja ulubiona odpowiedź nie jest podana jako pierwsza, i nawet wolałbym aby ona nie prowadziła w ankiecie :P

      Jak mam coś zmieniać to niech moi Czytelnicy, którzy też mają udział w tworzeniu bloga zasugerują swoje zachcianki :))

      A co!! niech będzie dzień dziecka :P

      Usuń
  14. No to wszystkiego najlepszego! :)

    A ten tort to czekoladowy może? najlepsiejsze są :):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę śmietankowy :P ale z polewą czekoladową :))

      Usuń
  15. z okazji urodzin anatomiczny cake http://3.bp.blogspot.com/_wGr8njEWjtI/SWP8306KvGI/AAAAAAAABiw/X4Xlo2yR3M4/s400/Monique+R+hrt+attack.jpg w kształcie serca, bo kocham Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratsy dla autora przecudnej urody! :)
    i wszystkiego najlepszego z okazji blogaskowych pierwszych urodzin ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech mu gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie ! :)

    A z sugestii, to więcej proszę z życia w Twoim (naszym ) mieście, zwłaszcza, żem na wygnaniu. Kolejnych lat z Weną Twórczą ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękować :))

      z miejscowych wieści to:
      - Kochanowskiego już jest przejezdne
      - zamknęli krzywoustego (psie pole) i dzięki temu dojazd do centrum mi się skrócił o jakieś 2-3 min)
      - i pl. Bema już jest przejezdny
      to chyba tyle z ciekawych rzeczy na mieście :P
      xD

      Usuń
    2. W kolejnym wejściu, ciekawsze detale ze świata rozrywki proszę haha

      Usuń
    3. 1 maja był pokaz specjalny fontanny na Pergoli. Były fajerwerki, była też muzyka M. Jacksona. Ale pokaz ogólnie bez szału.

      Juwenalia spokojnie, aczkolwiek jakieś autko przy wydz. filologii polskiej potrąciło motocyklistę.

      I pobito rekord gitarowców na Rynku.

      A dworzec główny dalej nie gotowy i można jakąś drabiną dostać w głowę jak się czeka na pociąg.

      i Premier był w zeszłym tygodniu.

      więcej nie pamiętam :P

      Usuń
    4. Dworzec główny otworzy jakiś minister dokładnie 31 maja :)

      Usuń
  18. Już rok, zatem wszystkiego;) http://www.youtube.com/watch?v=6XG0DKR1pPQ

    OdpowiedzUsuń
  19. No to me gratulacje :} mam nadzieję, że jeszcze przez bardzo długi czas będziesz pisał :}

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i kolejnych wpisów, notek, rozkmin, dyskusji :-) Jesteś jednym z najbardziej sumiennych med-bloggerów, który dodaje notki często + zawsze odpisuje na komentarze :-) Thumbs up ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      A na komentarze zawsze staram się odpisywać :)) Przynajmniej ich autor może zobaczyć, że się zainteresowałem tym co mi napisał :P :)

      Usuń
  21. nie wiem, dlaczego ale wydawało mi się, że bloga masz znacznie dłużej xD 100laaat pisania równie ciekawego jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rok to nie w kij dmuchał ;)
    No to jak bloger blogerowi: żeby nigdy nie zabrakło ci pomysłów na notki, ciekawych porównań i kwiecistych epitetów, żeby statystyki rosły w siłę no i żeby starczyło zapału na jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń