Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 5 lipca 2012

Pakowanie

Koszulka...
Spodenki...
Buty...
Pasta do zębów...
Olejek do opalania...
Ręcznik...
Przewodnik...
... co jeszcze ??

Wielkie pakowanie rozpoczęte. Walizki gotowe, aby się zapełnić.

Jak zawsze mam wielki dylemat co zabrać. Jak jechałem na rok to było oczywiste, że należy zabrać wszystko [czyt. jak najwięcej]. A teraz trzeba wybierać. Trudno się na coś zdecydować, bo skąd mam wiedzieć, że akurat ta rzecz mi tam przypadkiem nie będzie potrzebna. To nic, że tutaj jej nie używam (ba! nawet niekoniecznie pamiętam o jej istnieniu), ale tam na pewno będzie mi niezbędna, wszak w wielkim świecie będę. Jakby się uprzeć  to dwie pary spodni i trzy bluzki by mi starczyły, tylko, że ja się tam nie wybieram na wielkie pranie :P

Do wylotu 54 godziny...

17 komentarzy:

  1. weź klapki! klapki to podstawa:P

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy to ja się pakuję to zawsze wezmę coś czego później nie założę czy nie użyję. Ale to norma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak wyjeżdżam to uważam że właśnie TA rzecz mi się przyda

      Usuń
    2. Daj znać jak się przyda:P

      Usuń
  3. dorzuć jeszcze tylko okulary przeciwsłoneczne i starczy, po co Ci więcej rzeczy?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 pary spodni i 3 bluzki na ponad miesiąc? nawet jakbyś je prał i zmieniał co parę dni, to ten tego... Pokaż Włochom, że mamy też dobrze ubranych facetów ;) No chyba, że wybierasz się na letnie szaleństwo zakupowo-obniżkowe, które we Włoszech jak i zresztą w większości krajów Europy znaczenie lepiej wygląda niż w PL. Tylko zabierz parę setek Euro :) A co! Pozdrowienia z Deutschlandu. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jestem dobrze ubrany :D
      ale swoją drogą Włosi gust mają, że pozazdrościć ;))

      Usuń
  5. Ja zawsze do Włoch zabieram przejściówki do kontaktów, bo niemile się potrafiłam zaskoczyć, kiedy w całym domu nie mogłam podłączyć ładowarki,suszarki itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pasta to i szczoteczka :))
    Też zawsze mam problem z pakowaniem ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary przeciwsloneczne, telefon komorkowy, ladowarka itp.

    A z ciekawosci olejek do opalania to jaki masz pan faktor?

    OdpowiedzUsuń
  8. bielizna Rafał, bielizna! chyba, że nie nosisz :P

    OdpowiedzUsuń