Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 29 czerwca 2011

System zero - jedynkowy

Kolejne podejście do chirurgii.
Efekt końcowy: 2/3 odesłanych na przyszły wtorek, w tym ja.
Powód: egzamin przeprowadzany do pierwszego błędu.

Nie wiem po co jest skala ocen. Kiedyś myślałem, że po to aby zróżnicować ocenę poziomu wiedzy między studentami.
Natomiast dziś usłyszałem, że profesor nie zada mi kolejnego pytania, ponieważ nie wiem wszystkiego przepuklinach, a szczególnie o tych co występują najrzadziej.

Jeśli mam wiedzieć wszystko to w indeksie powinno być wpisywane: zdanie/ niezdane.

Jak się zresztą okazało, to wszyscy przez kilka lat się wszystkiego źle uczyliśmy i nie mamy pojecia o medycynie, a szczególnie o chirurgii. Ciekawe jak wszyscy przetrwali te kilka lat studiów.

Mam dość!!


Od wczoraj Mama u mnie jest. Nie ma to jak polska kiełbasa xD

4 komentarze:

  1. doktor-bez-stetoskopu29 czerwca 2011 22:31

    Wow, to ciekawe, kiedy wrócisz do Polski, Obywatelu Świata. Ktoś tu ewidentnie robi ze studentów debili. Życzę powodzenia, na pewno się przyda, daj czadu następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cagliaritanie ewidentnie mają bzika na punkcie medycyny. Mnie odpytywali na praktykach (sick!)Trzymaj się tam, jak nie to naślemy na nich mafię rosyjską ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o tej ich nadgorliwosci nie ma już sily mowic!!
    Chce wakacje!!!

    Dobrze, że przynjamniej od wtorku nie muszę się martwić o gotowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama dobra sprawa :) ugotuje, pomoże :) fajowo! :)

    OdpowiedzUsuń