Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 21 czerwca 2011

Napisałbym coś ...

Napisałbym coś ... ale doskwiera mi brak weny.

Od kilku dni (bodaj od 6) się nie goliłem... aż strach na siebie w lustrze patrzeć:] zarost zdecydowanie mnie postarza. Jeszcze te moje włosy, do fryzjera muszę iść...
Nie chce mi się...

Chcę wakacje !!!

^^

Aaa, wczoraj kupiłem sobie duuuuuże pudełko lodów o smaku tiramisu. Cukru nie używam to sobie lodami życie osłodzę xD

Czas na popołudniową drzemkę xD
ZZZ zzz ZZZ zzz ZZZ

5 komentarzy:

  1. Halo!!!Pobudka;D Mniam, lody tiramisu:) Niech się pan ogarnie, chociaż kilkudniowy (może nie aż 6-cio) zarost u młodego mężczyzny ...;)ale fryzjer - ważna persona. Rozumiem Twój brak czasu, są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Pozdrawiam w pierwszym dniu lata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt nie golenia się wynikał z prostej przyczyny. Nie miałem od kilku dni potrzeby pokazywania się komukolwiek.
    A u fryzjera nie byłem jeszcze bo jeszcze nie wybrałem salonu. Ale jutro lub w czwartek się wybiorę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i już się ogoliłem. Jutro teoretyczni egz z interny więc muszę jakos wygadlac. A zaraz biała koszulę sobie wyprasuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuu, prasowanie:O, właśnie pokonuję stertę, która urosła jakoś na fotelu...chyba pączkowała bo sporo się tego zebrało;D/mam nadzieję, że nie przypalisz koszuli i internę ładnie zdasz, czego oczywiście Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście do prasowania nie muszę się za bardzo przykładać, bo i tak będę mieć na sobie fartuch wiec z koszuli to będzie widać tylko rękawy :P

    Kurcze stresa mam :// Skurcze żołądka i takie tam :/

    OdpowiedzUsuń