Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 17 czerwca 2011

Jeść!!!!

Środek nocy... a mi się chce jeść!!! Dosłownie zjadłbym wszystko co się nadaje do jedzenia.  M a s a k r a, jak to Doktorka bez stetoskopu by określiła :)) Nie wiem czy to aby przez iście egipskie temperatury mój organizm o tej porze domaga się jedzenia?? A w lodówce światło i woda mineralna i jeszcze jakaś sucha bułka. Jutro, znaczy dzisiaj dopiero pójdę na większe zakupy, co by sobie zapas na dłuższy czas zrobić. Co ta sesja robi z człowiekiem.
Dziś cały dzień próbowałem się uczyć, na próbach się skończyło. Książkę otworzyłem, ale czy przeczytanie (pobieżnie) dwóch stron w ciągu 3,5 godzin to nauka ?? Znalazłem kolejnego medycznego bloga, którego sobie zlinkowałem i przeczytałem całego. Pozdrowienia dla Autorów :))

Idę spać :)) Dobranoc!

Dzisiaj posprzątam, zrobię zakupy no i się pouczę, nawet już listę tego co się nauczę zrobiłem xD

8 komentarzy:

  1. hej,co do nowego bloga którego znalazłeś, poszukaj nowego bloga Rafała, jest na pewno tylko nie pamiętam gdzie :) bo ten blog w zasadzie już nie istnieje :)
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  2. jak już znajdziesz, to też poproszę adres ;) pozdrawiam znad talerza spaghetti xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nika --> a jak ja mam tego bloga znaleźć?? :P google.pl i hasło 'blog Rafała' nie wiele dało :P

    Adept --> Smacznego :))) też uwielbiam kuchnie włoską xD

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie w tym problem, bo ja na ten nowy blog Rafała trafiłam z linków z innego bloga - tylko nie pamiętam z którego i jak się nazywał, ale wiem że pierwszy wpis było o tym, że to jest kontynuacja bloga studentów 2óch, ale już R. jest samodzielny. jak znajdę to dam Wam znać.
    tylko może nie w tym tygodniu - bo makarbyczna sesja w trakcie.
    Adept podziel się tym makaronem - bo ja tylko brokuły i mięcho codzienne wcinam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam : http://internalista.blox.pl/2011/02/Rozdanie-dyplomow.html
    tylko, że kolega znów zaniechał pisania :(

    OdpowiedzUsuń
  6. juz kiedys to czytałem. szkoda ze nie jest kontynuowany :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie ma tam może maila do Rafała? może byśmy do niego napisali - żeby sobie przypomniał o swoim blogu. On ma lekkie pióro do pisania - powinien pisać. Wiem, że to może głupie było, ale jestem ciekawa co u niego słychać - uzależniam się od blogów które stale czytam.
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  8. moze i jest, nie przygladalem sie :P

    OdpowiedzUsuń