Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 15 czerwca 2011

S e s j a

... czyli System Eliminacji Studenta Jest Aktywny

W marcu zaplanowałem sobie, że od dziś będę mieć wakacje. Po raz kolejny włoskie podejście do życia diametralnie zmieniło ten obraz. Jak w pierwszym semestrze wszystkie egzaminy zdawałem w przed-terminach, to teraz zdaje w za terminach :/

Słów kilka nt. egzusia z chirurgii...

Miał to być egzamin przyjemny, gdzie odpowiedź, że w tej chorobie boli w brzuszku jest wystarczająca. Nie było przyjemnie... oj nie...

Najpierw był test. O czym nie byłem poinformowany. Pani sekretarka powiedziała, ze ja nie muszę pisać, ale sobie napisałem. Dostałem 29/30. Nie nie nie, nie byłem taki zdolny, rozwiązywałem go z inna studentka, bo test się powtarza od paru lat. Myślę sobie, że spoko jest. Ustny jakoś pójdzie. Na ustnym dostałem jedno pytanie: objawy raka jelita grubego. Ujdzie... Nie lubię gastro ale niech będzie... Opowiedziałem, co pan Szczeklik w wersji mini ma do powiedzenia w tym temacie. Ale dla profesora było za mało. Następna osoba dostała pytania o przepukliny. Odpowiedź dla profesora była tez niezadowalająca... W takim razie pańskie wykłady też były niezadowalające, bo recytowaliśmy odpowiedzi z pańskich slajdów. Pozostałe osoby poddały się bez walki. A miało być tak pięknie :/ Mogłem powiedzieć, że za tydzień wracam do domu to może by jakoś mnie przepchnął.

Kolejne starcie z profesorem: 28 czerwiec.
Nie uśmiecha mi się to, bo 22 interna jeszcze :/
Masakra !!!

A przez to wszystko wróciłem do poprzedniego nałogu :/

3 komentarze:

  1. ojj, nie dobrze...ale na pewno kolejne podejście przyniesie upragnione rezultaty. Swoją drogą, dlaczego im zawsze jest za mało...?zwłaszcza, że jak piszesz, na swoich wykładach prezentują temat w takim a nie innym zakresie...u nas zresztą też tak jest, i chyba o to chodzi, żeby się uczyć, uczyć, uczyć;) a z tym nałogiem, to :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga--> nie wiem czemu im mało. prof powiedział, że moglby postawic nam 18/30 ale chce dac nam wiecej. no fajnie tylko ze ja nie mam za bardzo ochoty na wiecej :/

    Adept --> papierosy :/

    OdpowiedzUsuń