Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 10 czerwca 2011

25 lat minęło

W dniu swojego ćwierćwiecza DZIĘKUJĘ wszystkim, co pamiętali o tym szczególnym dla mnie dniu:
- tym, którzy już od północy mi życzenia słali
- tym, którzy je przysłali już miesiąc temu bo się miesiące pomyliły
- tym, co jeszcze je dziś przyślą
- i tym, którzy je przyślą jutro :))

Urodziny są dla każdego dniem wyjątkowym, szczególnie takie okrągłe jak 25 lat... znaczy kiedy się świętuje siedmioletnie doświadczenie 18latka xD. Patrząc wstecz mógłbym wymienić wiele rzeczy, które przez ten czas udało mi się osiągnąć, jak też wymienić miliony rzeczy które chciałbym zrobić w ciągu kolejnych 25 lat :))

A prezent urodzinowy sobie zrobiłem taki, że cały dzień od 9 rano do 15 spędziłem na sali operacyjnej. Co prawda nie było super krwawych operacji jak na naczyniówce, ale w końcu zobaczyłem tireoidectomia totale  :))

8 komentarzy:

  1. Oj, to znowu ja:) wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń (hmmm...:), słonecznych dni, mało zmarszczek i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziękował serdecznie xD szczególnie za te małe ilości zmarszczek xD

    OdpowiedzUsuń
  3. miało być mało zmarszczek i DUŻO miłości, a wyszło jak zwykle :D w każdym razie- wiesz, o co chodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Take it easy xDDDD wiadomo ze wiem xDDD
    dzieki !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!, spełnienia i satysfakcji z wykonywania zawodu w przyszłości:)no i udanej współpracy z pielęgniarkami:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć:) na wstępie: wszystkiego najlepszego! Oby następne 25 lat chociaż nie były gorsze od minionych:)

    Poczytałam sobie Twoje notki, trafiłam tu przypadkowo z innego bloga i podoba mi się jak piszesz:) kiedy będę miała czas- tzn po sesji, tzn za tydzień:) mam zamiar przeczytać od deski do deski. Tymczasem będę tu wpadać co jakiś czas i rozglądać się.

    jakbyś chciał zajrzeć, tu jest mój blog rightbehindyou.blog.onet.pl
    Mam nadzieję ze z czasem znajdziemy wspólne tematy do dyskusji pod notkami;) Pozdrawiam i jeszcze raz spełnienia marzeń:) miss_lynx

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinaga: dziekuję
    miss_lynx: dziękuję. a poza tym sesja jest najlepszym momentem na czytanie (i pisanie) blogów, przeciez trzeba cos robic, żeby się nie uczyc xD

    OdpowiedzUsuń