Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 9 czerwca 2011

Quiz geograficzny

Rozmowa w dyżurce lekarskiej:

Lekarz 1: W jakim mieście mieszkasz w Polsce??
Rafał: We Wrocławiu
Lekarz 1: Andrea był parę lat temu we Wrocławiu.
Rafał: Wiem, mówił mi.
Lekarz 2: Też kiedyś byłem w Polsce, ale w Poznaniu. Chciałem też do Rygi pojechać.
Rafał: Dokąd??
Lekarz 2: Do Rygi. No do stolicy.
Rafał: Chyba do Warszawy. Warszawa jest stolicą.
Lekarz 2: A nie Ryga?? Jesteś pewien??
Rafał: Tak, jestem pewien.
Lekarz 2: To gdzie jest Ryga??
Lekarz 1: Na Łotwie, głupku.

W nagrodę za znajomość stolic Europy przepytano mnie z diagnostyki i leczenia raka odbytnicy :]

7 komentarzy:

  1. O kurde, a on był na 100% pewien, że stolicą Włoch jest Rzym, a nie Paryż? Trochę wiedzy ogólnej każdy człowiek powinien mieć...
    I jeszcze pytanie, czy jesteś pewien, że stolicą Twojej ojczyzny jest Warszawa... hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzę ogólną wypadało by mieć. a odpowiadając na Twoje pytanie to nie wiem, czy Polska jest moja ojczyzną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No na tyle się nie znamy, wnioskując, że studiujesz we Wroc (w sumie to aktualnie nie:P), stwierdziłam, żeś obywatel Polski :) ale rozumiem, OBYWATEL ŚWIATA :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kiedy rok temu pierwszy raz polecialem w daleki świat i zobaczyłem jakie podróżowanie jest proste (pomijając nocowanie na lotnisku) to zdecydowanie stalem się obywatelem swiata xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdemu można wybaczyć małe błędy , ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń