Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 1 czerwca 2011

Pomidor

Jako, że od paru tygodni nie mogę dostać moich ulubionych jabłek, postanowiłem zwiększyć racje żywieniową pomidorów. Bo dzień bez pomidora, dzień stracony xD

A skoro mam przerwę kolacyjną, to bajkę oglądam sobie, aby się nieco wyluzować.  Nowe szaty króla. Uwielbiam ją.  Wręcz kocham. Na pamięć ją znam xD

Poniżej link do jednego z moich ulubionych fragmentów (polecam od 3:10):


4 komentarze:

  1. Wolę fragment jak zjeżdżają do laboratorium ;)

    Przestaw wajchę Kronk!
    Nie teeeeeeeeeeee!
    Na gwizdek ja wmontowałam tę wajchę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jeszcze fragment w domu Paczy:
    ‎- Więc powiadasz że jesteś spokrewniona z Paczą
    - O tak, jestem bratanicą stryja teściowej siostry ciotecznej jego prababki... heheh stryjeczną..

    xD

    A zjazd do labu bardziej podobał mi się w drugiej części... i było pamiątkowe zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałem. Znajomi mówili, że jest słabsza... A Ty jak uważasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem ze 2-3 razy. Potwierdzę zdanie Twoich znajomych, bo wg mnie też jest słabsza. Jest kilka fajnych tekstów, ale bez super-rewelacji. Pierwsza część zrobiła na mnie zdecydowanie lepsze wrażenie.

    OdpowiedzUsuń