Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

poniedziałek, 1 października 2012

Sezon III - Z życia lekarza stażysty

Wakacje ostatecznie dobiegły końca. O 7.30 rozpocznę swoją pierwszą poważną pracę. Taką naprawdę poważną, w zawodzie którego uczyłem się przez ostatnie kilka lat i gdzie jeszcze dużo więcej nauki przede mną. Nie jakąś wakacyjną, dorywczą jak korepetycje, tylko taką regularną, od poniedziałku do piątku z porannym wstawaniem (sic!). Teraz mogę już legalnie nosić stetoskop na szyi (chociaż i tak dalej mam zamiar trzymać go w kieszeni dla własnej wygody). Dlatego czas na kolejną odsłonę bloga:

SEZON III

 Z życia lekarza stażysty
  czyli nabywając pełne prawo wykonywania zawodu


Sezon III będzie trwać 13 miesięcy. Z tej okazji po raz kolejny zmieniona jest szata graficzna. Ponieważ mamy złotą jesień, to w takiej oprawie teraz będziemy się tutaj spotykać. Jak mnie natchnie to zimą pomyślimy o jakiej chłodnej dekoracji.

Nowością na blogu są etykiety. Może nie są, a właściwie jest jedna. Pomyślałem, że wśród obszernej ilości postów łatwiej będzie tutaj znaleźć coś konkretnego osobom co trafiają po raz pierwszy - przecież nie każdego interesują upadki na mój zgrabny tyłek:P Mimo tego że etykieta pojawiła się już przed kilkunastoma dniami to dopiero dziś ją zainauguruję. Tak więc posty dotyczące tego co się dzieje w czasie stażu i wszystko co z nim związane zostanie opatrzone etykietką: staż podyplomowy.

6 komentarzy:

  1. pierwsze wrażenie - patrze w pasek przeglądarki, że zły adres wybrałem;p
    a poważnie - zielony bardziej mi się podobał;p

    to czekamy na relację z pierwszego dnia;) Pewnie będziesz miał przyjemność odbyć szkolenia bhp i inne bardziej interesujące;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się coś zieleń już znudziła :// chyba wcześniej ten niebieski był najlepszy, ale na razie pozostawię tak jak jest.

      szkolenie bhp już miałem - pan podpisał i kazał iść dalej zbierać podpisy na obiegówce
      miałem też szkolenie z panem ds. obronności - ale dłużej zaznaczał sobie w jakiś papierkach że mnie przeszkolił niż samo szkolenie trwało ;]

      Usuń
  2. cóż za nowe barwy, oszałamiające wręcz :P złota polska jesień czy jak to tam :D

    wyniki z LEPu już są? Zadowalające czy troszkę nie do końca? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zajrzałam w nadziei na wyniki;)) Taka ciekawska jestem!

    OdpowiedzUsuń
  4. I teraz możesz odetchnąć pełną piersią :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do wyników to jestem zaskoczony.
    A klucz odpowiedzi potrafi zadziwić :|

    OdpowiedzUsuń