Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 7 października 2012

Jaka to melodia??

Jak to w sobotę bywa spotkaliśmy się w studenckim w stażowym gronie z kolegami stażystami i koleżankami stażystkami też. Tak się fortunnie złożyło, że były urodziny naszego dobrego kolegi z roku, którego niestety nie było z nami. Postanowiliśmy mu zatem telefonicznie złożyć życzenia.

- Sto lat!! Sto lat!! Niech żyje żyje nam!!
- Dziękuję, super że pamiętaliście. To wypijcie moje zdrowie.
- To teraz zgadnij kto ci śpiewał to sto lat. Zobaczymy kogo rozpoznałeś.
- Hmm... jest Ola, Maciek, i nasz kapitan z Mazur, mój sześcioletni współlokator, Rafał, no i jeszcze Marka słyszałem.
- No i kto jeszcze?? Bo jest nas tutaj 7 osób a nie 6.
- Nikogo więcej nie słyszałem.
- Bo ta siódma osoba nie śpiewała. 
- No to drogą indukcji  dedukcji to jeszcze pewnie Justyna jest z wami.
- Dobrze!! Możesz brać udział w programie Jaka to melodia. To teraz zgadnij jeszcze kto wyszedł zanim zadzwoniliśmy. Ile nutek sobie życzysz?? xD

A jutro znowu do pracy... czemu te weekendy są takie krótkie??

11 komentarzy:

  1. dobrze mieć fajnych znajomych:P

    też się ciągle zastanawiam, czemu te weekendy są takie krótkie:P nie zdążyłem ogarnąć jeszcze całej kończyny gónej =D

    fowme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na studiach weekend potrafi trwać cały tydzień :P

      Usuń
    2. czekam na taki weekend prawdę mówiąc :)

      Usuń
    3. a ja w tym tygodniu weekend zaczynam we wtorek o 16:00 ;D
      i tak za późno :P

      Usuń
  2. witaj. do jakiej szkoły chodziłeś przed dostaniem się na AM?

    OdpowiedzUsuń
  3. pytam się bo podobno kiedy przyjmują na AM patrzą na to, czy ktoś chodził do LO 7 we Wrocławiu, a to bardzo mnie załamało.. do jakiej szkoły chodziłeś, jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku skąd ludzie mają takie informacje?? na stronie uczelni są jasno określone zasady rekrutacji i tam nie ma ani słowa kto do jakiego liceum chodził (a przynajmniej wtedy kiedy ja zdawałem to ukończone liceum nie było brane pod uwagę). Poza tym na lekarski składają osoby jeszcze z innych miast. Na pewno w Polsce są lepsze szkoły niż 7 LO.

      Usuń
    2. oj masz stare dane...teraz to patrzą już tylko na te zdjęcia co się daje przy składaniu dokumentów...niestety w roku 2012/13 nie biorą zezowatych i piegowatych...podobno takie rozporządzenie ministra zdrowia:/ wiem bo mojej koleżanki mama ma koleżankę co pracuje w ministerstwie

      Usuń
  4. A do jakiego liceum chodziłeś? :)

    OdpowiedzUsuń