Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

poniedziałek, 8 października 2012

Perfumy vs alergia

Moja pani doktor bada nasza nową pacjentkę. Najpierw osłuchała klatkę, zbadała brzuch i bada tętna na stopie. Nagle pacjentka postanowiła do nas przemówić.
Pacjentka: Niech się pani tak nie perfumuje, bo ja mam alergię.
dr D: Ale pani tu leży z bólem ucha, a nie z alergią.
Pacjenta: Proszę?? Mówiła coś pani??
dr D: No właśnie...
dr D (do mnie): Jakbym miała tak wszystkie zachcianki pacjentów spełniać to bym już na nic czasu kompletnie nie miała. I co jeszcze?? Może mam się nie malować?? W tym wieku to już jednak trzeba... choć trochę poprawić urodę. Pamiętaj Rafał, jak pacjent niedosłyszy albo niedowidzi, to nadrabia ten brak innymi zmysłami.
Rafał: Ale i tak nie powiedziała jakimi perfumami masz się nie perfumować xD

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szuka się na t. grzbietowej stopy.

      Usuń
    2. @Żyrafka, mniej więcej tu trzeba przyłożyć rękę :)

      http://img.mp.pl/articles/www/inne_publikacje/PIC19.gif

      Usuń
    3. O! Dziękuję :D
      Mnie to trzeba jak laikowi, bo ja z medycyną mam tyle do czynienia, że Mamie leki na cukrzycę wykupuję ;)

      Usuń
  2. Czyżby nadwyżki w limitach ( o których z końcem roku głośno), że "leży" się z bólem ucha? No chyba, że leżenie ino doraźne było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główny pobyt był internistyczny, ale pacjentka jeszcze miała zapalenie ucha i ją bolało i dla niej to było najważniejsze.

      Usuń
    2. Przy ciekawych aromatach perfum zapomniałbym o bólu ucha, a w połączeniu z badaniem brzucha...Lepiej niż morfinka.

      Usuń
  3. Ja mam migrenę jak poczuję podrabiane perfumy;)

    OdpowiedzUsuń