Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 13 kwietnia 2012

Piątek trzynastego

Piątek trzynastego jest tak samo świetnym dniem na imprezę jak środa dziesiątego czy sobota piętnastego, nieprawdaż?? Ja przesądny zbytnio nie jestem co do pechowości tego dnia. Z tego powodu wybieram się dziś na przyjęcie urodzinowe do Prawniczki. Plan jest ambitny, gdyż mam zamiar być tylko pod wpływem alkoholu, a nie w stanie nietrzeźwości. Jutro uczyć się mam zamiar, a dokładniej to powtarzać to co się rzekomo nauczyłem. Ale wiadomo, że plany są po to żeby je zmieniać. Poza tym należy się mi odpoczynek po ostatnich kilku dniach nauki :P

Teorię odnośnie oznaczania alkoholu we krwi i całej tej procedury mam już przerobioną od wczoraj, dzisiaj czas na ćwiczenia praktyczne xD

7 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci dobrej zabawy! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja generalnie wiem, że dzisiaj piątek. A jaki to numerek to nie pamiętam nigdy :pp
    Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostrożnie...
    Alkoholowe imprezy u Prawników zazwyczaj kończą się zbiorowym... pozwem ;)

    Pozdrawiam znad kufelka piwka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście skończyło się na zbiorowym zaśnięciu :]

      Usuń
  4. Takiemu to dobrze, zazdroszczę :) ja dzisiaj cudownie nauka plus mały bonus w postaci gorączki .. książki, witaminka C, gorąca herbata i łóżko jakoś nigdy mi do siebie nie pasowały. Wszystko przez ten 13 piątek. Możesz mi tego swojego optymistycznego podejścia do nauki choć trochę pożyczyć :P
    Baw się dobrze :D
    R.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł uważam za wielce zacny:] miejmy nadzieję, że impreza się udała:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni raz w życiu idę po wódkę na stację :P sam powinien się upić póki miałem jeszcze okazję :P

    OdpowiedzUsuń