Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 3 kwietnia 2012

System Eliminacji Studenta Jest Aktywny

System Eliminacji Studenta Jest Aktywny czyli SESJA

I tak zbliża się dzień rozpoczęcia ostatniej sesji egzaminacyjnej. Jutro pierwszy turniej. 

O 8:30 zmagać się będę z otolaryngologią. Rozgrywka będzie ustna. Uprasza się o trzymanie kciuków za moją pomyślność. To, że zdam to już przeze mnie postanowione - nowenna odprawiona, materiał przerobiony i powtórzony. Kciuki macie trzymać, abym dostał wymarzonego asystenta i wymarzone pytanka, żebym jak najwięcej punktów zdobył.

Urządziłem sobie tele-egzamin z koleżanką co dziś zdawała. Mery stwierdziła, że jestem dobrze przygotowany i w porównaniu do tego co ona dziś mówiła ja powinienem dostać Nobla. Nobla to ja nie potrzebuję, wystarczy mi pozytywna ocena. Dzisiaj profesor był podobno w kiepskim nastroju i wszystkim dawał 3,5 bez względu na stan wiedzy.

Wczoraj kolega chcąc mnie podnieść na duchu postanowił mi podnieść ciśnienie:
Paweł: Idziesz na dyżur na naczyniówkę jutro??
Rafał: Nie, uczę się laryngów.
P: A kiedy masz?
R: W środę.
P: To powodzenia. Mi się nie powiodło...
R: Serio?? Na forum nic nie było napisane, żeby ktoś poległ.
P: No nie udało mi się... dostać 5.  4,5 mi dał.
R: Ale żeś mnie nastraszył. Ciśnienie mi podniosłeś!!
P: Powodzenia!!

Do tej pory egzamin przebiegał bez problemów. I nie zmieniajmy tego :))

9 komentarzy:

  1. no helloł, 115% normy nie wystarczy? Błagam...
    Uwalenie kogoś na Waszym etapie to albo czysta złośliwość, albo egzaminowany-beton:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nawet nie chodzi o uwalenie, ale o to że jak mnie odeślą to trzeba znowu się pofatygować, prosić o nowy termin i to komplikuje życie. A i tak nas przepuszczą, bo to formalność :P

      Usuń
    2. Chociaż na pediatrii potrafią uwalić i wtedy roczek w plecy :/ na szczęście ten egzamin mam za sobą ;]

      Usuń
    3. No to powodzenia! :)
      Dowiedziono, że moje kciuki działają wyśmienicie na lekarskim ;p no to mogę trzymać :)
      Aaa na ustnej otolaryngologii to nawet 4,5 dały radę w zeszłym roku ;p więc spoko Maroko :) i do spania, wyspać się przed taką paskudna godziną.
      Choć lepsza ta 8:30 niż ostatnio moja 20:30 c'nie? :)

      Na tej pediatrii to chyba wszędzie lubią uwalać nawet 6ty rok, tutaj też im to jeszcze nad głowami wisi w czerwcu.

      Usuń
    4. 8,30 nawet spoko, choć i tak muszę wstać przed 7 :///
      a i tak trzeba później przed egzaminem odczekać swoje - podobno nawet i 3 godziny :]

      Usuń
  2. No to powodzenia! Będę trzymała jedną ręką, drugą skrzętnie zapisując chemiczne notatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie Twoje dialogi:))))

    Moje pytanie brzmi: kiedy napiszesz scenariusz na serial o studentach medycyny?? Mialby ogladalnosc bo jak w wiesz w Polsce lubu sie ogladac szpitalne seriale

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja w takim razie będę w czasie tworzenia preparatów histologicznych kciuki trzymać! : )

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń