Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 6 kwietnia 2012

L czy M ??

Poszedłem do sklepu sprawunki małe popełnić. Jajka chciałem na święta kupić, bo tego tradycja wymaga przecież. Kiedyś sprawa była prosta. Prosiło się sprzedawcę o dajmy na ten przykład jaj w ilości sztuk 10, pan/pani pakował/a, klient płacił i gotowe. Natomiast dzisiaj nie jest to już takie banalne:
Rafał: Poproszę 10 jaj.
Sprzedawca:  A w jakim rozmiarze?
Rafał: Yyy...
Sprzedawca: L czy M??
Rafał: A co ja mam się w nie ubierać??

Dodam, że rozmiar L od M niewiele się różnił. 
Ciekawe czy kury też są odpowiednich rozmiarów w zależności od oczekiwanych rozmiarów i czy przekłada się to na ilość żółtka.

A wypieki już prawie gotowe :))

La versione italiana

24 komentarze:

  1. heh, wszędzie teraz tylko pytają o rozmiar... normalnie załamać się można! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna kura. Zniesie jajo "L" i bedzie musiala wyzionac ducha...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie, chociaż chciałem zapytać o XXXL - taka wersja dla puszystych xD

      Usuń
    2. Wersja amerykańska :P

      Usuń
  4. Dla XL cesarskiego cięcia nie robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Poszedłem do sklepu sprawunki małe popełnić. Jajka chciałem na święta kupić, bo tego tradycja wymaga przecież."

    widzę, że korepetycje u Mistrza Yody wielce owocne są, czy ja numer kontaktowy do niego dostać mogę?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. co upiekłeś jeszcze? :D


    zizu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt nie mówił, że będzie łatwo :)
    Człowiek sobie musi komplikować życie przecież, biedne ptaszyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej to współczuć tym biednym kurkom co chodzą po zagrodzie, i robią 'kur kur' xD

      Usuń
    2. Miłość, współczucie i przebaczenie, sztućce w dłoń ;]

      Usuń
    3. ja i tak za jajkami średnio przepadam :P

      Usuń
    4. hah .. właściwie trzeci :D święta święta i po świętach ;] a poniedziałek jak zawsze na dolnośląskim i opolskim lany, bo deszczowy :)

      Usuń
    5. ja już dawno nie bawiłem się w wyboru miss mokrego podkoszulka :P

      Usuń
    6. może czas to nadrobić? :P w tym wypadku to nic trudnego, wystarczy wyjść bez okrycia wierzchniego i parasola :) dlaczego mój komentarz pojawił się pod moim pierwszym komentarzem a nie tym drugim? albo coś nie tak jest z tą stroną, albo sama jestem nieogarnięta i świadczy to tylko o tym że powinnam iść spać ;D

      Usuń
    7. Coś w tym jest :P
      przy ostatnich komentarzach czasami wyskakuje jako nowy, a nie jako odpowiedź do poprzedniego.

      Usuń
  8. no to możemy sobie przybić piątki ;] słodkiego lenistwa dzień drugi?

    OdpowiedzUsuń
  9. :) heh, a u mnie są jaja "od chłopa", co nie zna rozmiarów. Podejrzewam, że to rozmiar min. L jest:D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze takie prosto od chłopa, znaczy od kury chyba :]

      Usuń