Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 5 grudnia 2012

Rozkładówka

Miałem dzisiaj w pracy chwilę wolnego (no dobra ja często miewam te chwile wolnego) i postanowiłem ten czas spożytkować na poczytanie fachowej prasy z izby lekarskiej.

dr K: Co czytasz?
Rafał: Najnowszą gazetkę z DILu.
dr K: Jest coś ciekawego??
Rafał: Tak, moje zdjęcie, na samym środku.
dr K: A skąd ty się tam wziąłeś??
Rafał: Z rozdania dyplomów wrzucono parę fotek. Niestety nie jestem tam solo, ale bez problemu można mnie rozpoznać.
dr K: Eee... jakby to była rozkładówka to moja córka by sobie ciebie na ścianie przykleiła zieloną plasteliną.
Rafał: A obleiłaby mnie serduszkami czy rzucałaby rzutkami we mnie?? Bo rozkładówka ze mną to będzie przez najbliższy kwartał emitowana :P
dr K: Ja będę rzucała w ciebie xD

11 komentarzy:

  1. A ja mam niemalże gołe ściany... Też by mi się przydało coś (względnie kogoś:P) powiesić. Jest tylko jeden problem, nie posiadam plasteliny:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brak plasteliny Cie dyskwalifikuje do wieszania mnie na ścianie :P

      Usuń
    2. Nie wiem jak przeżyję taką porażkę....:(

      Usuń
  2. zostałeś gwiazdą? :D czy też może gwiazdorem, albo celebrytą, albo czymś (sorry kimś :P) równie dziwnie brzmiącym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się umówić że ja po prostu fajny jestem i już :D

      Usuń
    2. To sie dzisiaj okaże czy na tyle fajny by dostac prezent od Mikołaja! XD

      Usuń
  3. ale ciekawe dlaczego zieloną plasteliną :P a nie np. czerwoną? w końcu czerwony to podobno kolor miłości xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Czyżby mowa o obrazku nr 3? :D

    OdpowiedzUsuń