Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 23 grudnia 2012

Jadę ulicom

Miałem zamiar życzyć moim wszystkich Czytelnikom wesołych i spokojnych świąt, ładnej i pachnącej choinki, smacznego karpia, pysznego barszczu, słodkiej kutii, udanego śpiewania kolęd, Mikołaja z workiem pełnym prezentów, śniegu za oknem, Kevina w telewizji i takie tam... ale jednak życzyć tegoż nie będę :P

Za to będzie piosenka z okazji Świąt:


Jadę ulicom
Opony asfalt drom
Pingwiny jak zobaczą drzewo
Na zawał umrom
hej!!
Julian Julian 
On twardy jest jak głaz
Jedziemy panie ciut za wolno trzeba wcisnąć gaaaz :D

20 komentarzy:

  1. miało być "drom" :) a nie drą:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D jeszcze raz sobie poslucham :D Wesołych Świąt Rafałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT można znaleźć wersję gdzie będzie lecieć w kółko przez 10 min :D

      Usuń
    2. Ona jest taka... specjalnie dla mnie bo ja mam ponoć predyspozycje na pirata drogowego, ho ho ho :D

      Usuń
  3. hm... z jajem! wesołego Juliana zatem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt dla Ciebie również Rafał ;D i zakręconego Nowego Roku! ;D

    ooo! i jeszcze szampańskiego sylwka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. śniłeś mi się dziś :P

      Usuń
    2. Znaczy Julian się śnił?? :P

      Usuń
    3. niech będzie i Julian - skoro to Twoja świąteczna ksywka :P ale fakt faktem - motyw podróży też się znalazł, wszak był to zwykły mpk, ale zawsze coś ;)

      Usuń
    4. A bilet miałaś ?? :P

      Usuń
    5. nie! jak się wozić to bez biletu - a co!

      Usuń
    6. myślisz że kanary w wigilię nie pracują ?? :P

      Usuń
    7. hmm... pracują, ale tylko do 14:00 :P
      myśmy wozili Twój zgrabny tyłek późnym popołudniem - to tłumaczy mój spokój ;D

      Usuń
    8. ja mam miesięczny to obawiać się nie miałem czego :P

      Usuń
    9. no patrz! wygrałeś :P

      Usuń
    10. OOO aż nie wiem co powiedzieć z zaskoczenia :P

      Usuń
  5. Wesołych Świąt! :) https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/59310_419557524780332_1604919928_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. mega! :D
    Wesołych Świąt Rafał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Julian <3 :D
    Wesołych świąt :)!

    OdpowiedzUsuń