Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 9 grudnia 2012

Firmowy adres

Jeden z moich wiernych Czytelników uzmysłowił mi dzisiaj, że powinienem założyć osobnego maila na potrzeby bloga. Zatem oznajmiam wszem i wobec, że wykreowałem firmowy adres:

erjota.blog@gmail.com

Niestety login 'erjota' był już zajęty - swoją drogą ciekawe kto się pode mnie podszywa:P
Teraz każdy kto wstydzi się pisać publicznie lub np. nie chce się wtrącać w jakąś dyskusję w komentarzach (a ma ważną dla siebie sprawę) może napisać bezpośrednio do mnie, bez konieczności pokazywania tego całej czytelniczej widowni. Wtedy ja w skrzynce pocztowej przy nazwie 'odebrane' zobaczę cyferkę oznaczającą nową wiadomość i będę się cieszył jak dziecko że list dostałem, po czym przystąpię do odpisania na niego. Ile to radości będziemy mogli sobie nawzajem sprawiać. Jeśli ktoś chce otrzymać odpowiedź w tempie priorytetowym to proszę o dołączenie koperty z adresem zwrotnym i naklejonym znaczkiem xD

6 komentarzy:

  1. Twoja radość mnie rozbraja, serio :D Normalnie "cie-szmy się z ma-łych rze-czy, bo wzór na szczę-ście.." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Cieszmy się z małych rzeczy" --> powiedziała to ostatnio koleżanka w pracy na hasło: wypłata już jest na kontach xD

      Usuń
  2. To teraz pewnie fanki szykują się na atak na Twój nowy email :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala.. Good idea, ale teraz pewnie nie będziesz mógł nadążyć z odpisywaniem na setki maili :D

    OdpowiedzUsuń