Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 10 marca 2012

Dzień Mężczyzny

Dwa dni temu dowiedziałem się, że dzisiaj jest Dzień Mężczyzny. Myślałem, że to jakiś chwyt reklamowy, bo owa informacja znajdowała się na ulotce pizzerii przyklejonej na wiacie przystankowej. O ile mnie pamięć nie myli to jest taka ważna uroczystość jak Dzień Chłopaka, ale 30 września.

Netanczas onegdaj dzisiaj o poranku, a dokładniej około południa, dostałem życzenia z okazji mojego święta, więc wychodzi na to że jest to prawda. I w odróżnieniu od 8 marca nie jest to spuścizną po komunistach :P

Tak więc w ramach solidarności plemników, życzmy sobie My Mężczyźni, aby nasz dzień trwał przez rok :)) Dla Pań mały obrazek w prezencie :P

14 komentarzy:

  1. wspaniała rzecz taki dzień mężczyzny...teraz dziewczyny tzn kobiety powinny się odwdzięczyć za te wszystkie kwiatki i powinny nam dać tak co najmniej z pół litera voodeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie chcę Pań narażać na koszty finansowe, więc mogą się odwdzięczyć wykonując czynności domowe, do jakiś ewolucja ich przystosowuje od tysięcy lat :P

    tak tak! jestem męskim szowinistą !!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. "natanczas onegdaj dzisiaj" --> padłam xd
    i ekhm, przyjemnego/satysfakcjonującego Dnia M xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od trzech lat nie składam kolegom życzeń na dzień chłopaka, bo myślę, ze lepiej to wygląda, gdy zrobię to na dzień mężczyzny. w każdym razie sztuczny twór, nie przyjmie się. 30 bardziej skomercjalizowany:P
    Phi, przekłamany ten demotywator.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam przekłamany... szara rzeczywistość :P

      Usuń
  5. hehe:) Tak więc nie piszę nic w stylu: "wszystkiego najlepszego z okazji bla bla bla" tylko zabieram się za prasowanie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak przez przypadek trafiłam na Twojego bloga. Ciekawie się czyta, nie powiem. Będę miała lekturę na najbliższe dni ;) Przymierzam się na medyczną we Wrocławiu, więc może Twoje słowo pisane przyczyni się do ostatecznego wyboru kierunku. A tymczasem:
    Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Mężczyzn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkiego najlepszego mogę życzyć, ale ten demotywator jakoś mi entuzjazm osłabia:P

      Usuń
    2. On ma pokazywać miejsce w szeregu :P:P:P

      Usuń
  7. Odnośnie prasowania, sprzątania i gotowania- hahaha żartujesz sobie? Sprzątają dwie osoby a nie jedna.. Dlaczego mamy sprzątać skoro to faceci robią chlew rozrzucając swoje brudne skarpetki niczym konfetti, lub wrzucają je pod szafe. Ciuchy wieszaką gdzie popadnie ( od tego są wieszaki) A ten taki dziwny przedmiot z workiem w środku to nic innego jak kosz na smieci...
    I jeszcze jedno, lepiej z kobietami nie zadzierać, bo wiemy jak dobrze ukarać mężczyznę..

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiety potrafią strasznie krwawić. Uszanujmy je za to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W owych dniach jest to szczególnie ciężkie :P

      Usuń