Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 24 marca 2012

Dobra koleżanka

B: R. skończyłeś piwo?? Idziemy na stację?
R: No idziemy.
Prawniczka: To ja też się z wami przejdę, tylko do łazienki skoczę i buty ubiorę.
Prawniczka ubrała buty i wchodzi do pokoju.
Prawniczka: No to ruszcie się.
B: Prawniczkaaa!! A pójdziesz sama??
Prawniczka: Chyba Cię jebło!!
B: No idź!! Nie bądź taka. Pokaż R. że jesteś dobrą koleżanką
Prawniczka: R. i tak o tym wie.
B: Nie jestem taki przekonany o tym.
R: No zrób dobry uczynek. Przecież kobietą jesteś. Ewolucja Cię do tego wyznaczyła i przygotowywała przez lata.
Prawniczka: Zaraz Ci przyjebie kodeksem karnym!!

12 komentarzy:

  1. heh, no ja na jej miejscu obu bym Was tam zabił na miejscu za taki tekst :P

    OdpowiedzUsuń
  2. abstrahując od tego nędznego męskiego szowinizmu to bym chyba pogroziła pobiciem Bochenkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale, że KK? Przecież to cieniutkie i malutkie! No chyba, że komentarzem do KK to rozumiem :))
    Ale jeśli sam kodeks to osobiście bym wybrała procedurę karną pozostając w karnych klimatach, cięższa i większa objętościowo lektura, uszkodzić kogoś można bez problemu.
    Szczególnie jak się należy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałem, że Wy na prawie to też macie takie grube książki. Zresztą co rozumiesz pod pojęciem cieniutkie?? jak 500 stron to w sumie to jak zeszyt :P
      W każdym razie przekonała mnie żebym się ruszył ;]

      Usuń
    2. Spoko ostatnio pookładaliśmy moje książki i jego książki koło siebie. Niestety porównywalne. Pewnie, że mamy grube książki i to jeszcze z małą czcionka!
      A 500 stron to jak książka do poduszki na dobranoc ;p

      Usuń
    3. 500 stron tak szybko się wciąga, że nawet nie zdąży się oka zmrużyć :D:D:D Toż to nawet skrypt nie jest :P
      Najbardziej lubię te wielotomowe cegły, bez obrazków, małym drukiem :D

      Usuń
  4. Pewnie to był KK, KW, KPK, PWW i pewnie jeszcze kilka mniejszych ustawy w jednym.
    "No zrób dobry uczynek. Przecież kobietą jesteś. Ewolucja Cię do tego wyznaczyła i przygotowywała przez lata." tekst pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no chyba, że tak! Coś w tym jest :) Nie pomyślałam o tym, bo osobiście nie lubię tych zbiorczych wydań. Szkoda mi kręgosłupa na noszenie tego w torebce, bo ciężkie i duże, no i na egzaminach się o to czasem czepiają, że można mieć np. tylko KK albo KPK przy sobie.

      Usuń
    2. --> Coveredinskin: ewolucja przez tysiące lat wyznaczała kobietom odpowiednie miejsce w przyrodzie. Nie wiem czemu odlat kobiety próbują poprawiąc naturę. xDDD

      tak tak, jestem męskim szowinistą xDDD

      Usuń
  5. hahahaha to byłoo mega dobre z tym kodeksem :D

    OdpowiedzUsuń