Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

poniedziałek, 13 lutego 2012

Trzy zakonnice

Z okazji rozpoczęcia nowego semestru miało być dzisiaj medycznie... ale jednak nie będzie :P

Spotkałem dzisiaj trzy zakonnice. Najpierw jedną w szpitalu, a później dwie w centrum handlowym. Te dwie akurat jadły frytki w KFC. Zastanawiam się czy to może być jakiś znak... Jeśli ktoś wie co to może znaczyć to niech mi powie, abym nie żył w niewiedzy. Kiedyś często widywałem kobiety w ciąży, ale nic mi z tego powodu się nie stało... w ciążę nie zaszedłem, to powątpiewam, aby mi się w tym przypadku odmieniło bym habit przyodział.

Pozdrawiam wszystkich tych, którzy trwają nadal w błogiej rozkoszy zimowej przerwy wakacyjnej. Nie przejmujcie się tym, że inni chodzą na zajęcia/do pracy, a Wy możecie oddawać się błogiemu lenistwu, spać do południa, biegać, skakać i tańczyć na disco polo. Naprawdę lubię cieszyć się cudzym szczęściem, zwłaszcza wtedy kiedy muszę klepać swoją niedolę :P :P :P

I wcale, ale to wcale, nie przeszkadza mi to, że śnieg sobie tak dzisiaj zaczął padać i nadal jest kurewsko, zimno.

14 komentarzy:

  1. Podobno jeśli widzisz zakonnicę i się uszczypniesz, to przynosi szczęście. Ale wiem z autopsji, że nie zawsze działa. Szczególnie, jeżeli zakonnice jedzą frytki... W KFC.

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno nie były zakonnice. W Polsce jest teraz tak zimno - no i ten wspomniany śnieg... - że na pewno spotkałeś po prostu pingwiny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zimno to jest w sali od biochemii.. nawet chyba zimniej niż na dworze o ile to możliwe...
    A co do zakonnic to podobno przynoszą pecha :):) Podobno ... ale ja w to nie wierze, tak samo jak w czarne koty, wysypaną sól, potłuczone lusterka i inne dziwne zabobony...

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to mówią u mnie na wsi, "kurewska pizgawica i w ogóle zimno w chuj". W cudzysłowie, bo rzucam przeklinanie i udaję, że to cytat.
    A u was we Wrocławiu to przecież zawsze najcieplej, nie narzekaj! (mapy pogodowe NIE MOGĄ KŁAMAĆ!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieść gminna niesie, że przynoszą pecha, chyba ,ze spluniesz 3 razy przez lewe ramię. KONIECZNIE lewe;)
    Nalu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam przesądny nie jestem :P
    Ale wolałbym bardziej mieć szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero od paru godzin cieszę się feriami, więc zgodnie z Twoimi zaleceniami nie zamierzam się niczym przejmować. ;)
    A co do zakonnic, to wiem tylko tyle, że jest jakiś przesąd z nimi związany, ale nawet nie pamiętam jaki... więc pomóc nie mogę. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja o zakonnicach słyszałem to samo co Nalu :P chyba, że widzi się je w parzystej liczbie to nieszczęścia nie ma :D ale Ty widziałeś trzy, więc cóż, miło było Cię znać ;)

    PS: też nie jestem przesądny, więc olać to :P

    OdpowiedzUsuń
  9. To całe szczęście, że w parzystej, bo dzisiaj widziałem kolejną, więc jest do pary :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,
    z tymi zakonnicami to u nas na roku zawsze było tak, że stara zakonnica z torbą - koniecznie z torbą, przynosiła nam szczęście! Zastanów się więc, czy owe zakonnice były wiekowe no i czy miały torbę:) __a tak w ogóle to nie wierzę w takie "rzeczy", religia mi nie pozwala:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie zakonnice naraz spotkać - w pracy nędznie płacić będą. Sennik egipski, str. 123. :-P

    OdpowiedzUsuń