Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 17 grudnia 2011

Sądówki ciąg dalszy

My: Panie doktorze, dlaczego w szpitalu wozi się pacjentów głową do przodu, a tutaj nie.
Asystent: A to jest taki przesąd pielęgniarek, bo podobno jak się wiezie pacjenta na operację nogami do przodu to już z niej nie wróci. Ale my tutaj nie jesteśmy przesądni.
***

M:
Spokojnie od 16 lat już można.
Asystent: Zostawia sobie pan margines żeby nie zostać oskarżonym o pedofilię.
M: Dlaczego?
Asystent: Może pan już spokojnie 15stki rwać.
M: Czyli najważniejsze aby gimnazjum skończyła.
Ja: Zawsze jest możliwość, że powtarza jakąś klasę w gimnazjum.
Asystent: Myślę, że obecne tutaj panie są nieco zniesmaczone naszą dyskusją.
***

Dziś na zaliczenie był test. Było całych 20 pytań testowych, w których należało wskazać odpowiedź prawidłową lub taką w której jest najwięcej prawdy na zadane pytanie. Próg zaliczenia: 1 (słownie: jeden) pkt. Uzyskałem magiczną liczbę 13 punktów!! I jednocześnie rozpocząłem ferie świąteczne :D

A poza tym wciągnąłem się w "Prison Break". W 3 dni obejrzałem 14 odcinków pierwszego sezonu :]
Niedobrze... niebawem trzeba się uczyć do egzaminów :/

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :}

    Ja dwa lata temu zaraz przed sesją się wciągnęłam niesłychanie w "Pamiętniki Wampirów". W dwa dni z koleżanką obejrzałyśmy wszystkie możliwe odcinki :} A później przyszło się uczyć na analizę z algebrą, organa i nieorgana i to jest niebezpieczne bo chciało się odkopać jakiś dłuugi tasiemco-serial :}


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prison Breaka na szczęście mam już za sobą, więc mi nie grozi, ale na horyzoncie pojawił się Dexter... Zaczynam żywić pewne obawy, co do najbliższej przyszłości...

    I oby więcej takich testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąganie się w seriale to już chyba standardowy syndrom studentów w czasie sesji. Poniekąd szczerze współczuję, bo jakieś dwa lata temu też przerobiłem "Prison Breaka" w trakcie sesji, a film jest dobry i mocno wciąga :) Cudem zdałem wtedy wszystkie egzaminy...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, Californication - szczególnie sen o zakonnicy w scenie z pierwszego odcinka ;) ha ha

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok temu 5 dni przed egzaminem z radiologii wciągnąłem się w 'Queer as folk'. W te kilka dni obejrzałem jakieś 30 odcinków :P Dobrze, że miałem inny internet i po każdym obejrzanym odcinku musiałem odczekać jakiś czas, czyli miałem czas żeby się uczyć w tych przerwach. Teraz wystarczy, że zresetuje router i mogę oglądać do upadłego :]

    OdpowiedzUsuń