Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 30 października 2011

"Canta, porque la vida carino es bella"

"Śpiewaj, bo życie kochanie jest piękne"

Taki właśnie melodyjny i prosty kawałek wczoraj usłyszałem w Muzycznym radiu udając się na imprezę:


Canta, porque la vida carino es bella
Cuando me miras nada me falta
Cada segundo que pasa vuela


Oczywiście najpierw mi się wydawało, że tekst jest po włosku, a nie po hiszpańsku. Melodyjka bardzo fajna i mi szybko w ucho wpadła.

A czy życie jest rzeczywiście piękne to nie wiem. Aktualnie pracuję nad tym, aby takie było.

Wczorajsza impreza jest przeze mnie zaliczona do udanych, ale bez szału; pewnie dlatego, że plan zazdrości, który miałem wprowadzić w życie celem zwrócenia na siebie uwagi pewnej osoby, nie wypalił. Może to i dobrze. Lepszy był spacer po imprezie :)

18 - 20 listopad: Benvenuti a Cracovia!! 
Tylko hotel muszę znależć:P

13 komentarzy:

  1. Plany mają to do siebie,ze zwykle nie wypalają :) Może to i lepiej ? :) Los wie co czyni :)))
    dr_ewa999

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wie, tylko nie zawsze od razu potrafimy to zrozumieć :)) i to te z dobrze, że tak jest:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna nuta! Nie umiem się od niej teraz odkleić ;D
    Życie jest piękne tylko trzeba umieć to w nim dostrzec - nawet, jak się sufit wali to jest w tym coś pozytywnego np. widok na nocne niebo bez wychodzenia z pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktoś ma okno na poddaszu to też ma widok na nocne niebo :P
    a poza tym jak się sufit zawali to na pewno będzie zachmurzenie i nici z oglądania gwiazd :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbuj w jakiś Hostelach (koło AGHu podobno są tanie hostele) bo hotele są strasznie drogie:p Ewentualnie możesz się popytać jeśli masz znajomych czy by Cię na akademiku nie przetrzymali ;}

    Pozdrawiam! :)

    P.S. I nic nie dzieje się bez przyczyny, widocznie miało tak być ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hotel znaleziony :) Szarpnelismy sie na nieco wyzszy standart bo nawet sniadanie mamy w cenie, a do rynku 5 min :))
    Wiem, że akademiki czasami prowadza legalne noclegi jak maja wolne miejsca (we wrocku w akademikach medycznej dla studentow z innych uczelni ale z medycznych wydziałow jest nawet znizka)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ludzie kombinują zamiast po prostu podejść, zapytać, porozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wcześniej mówiłem, tłumaczyłem, rozmawiałem, pytałem, wyrzucałem, oburzałem się nawet i nic, nic, nic...
    Skoro większość ludzi jest wzrokowców to postanowiłem pokazać :P
    Ale Kraków przed nami więc może się coś zmieni, a jak nie to przynajmniej gołębie na rynku nakarmię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie wpada w ucho, mimo że ani jednego słówka nie jestem w stanie zrozumieć. Ale - słucha się całkiem miło :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mnie wciągnął Twój blog , że od razu przeczytałam cały . Pozdrawiam i powodzenia w Twoich planach :) lea

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie po paru miesiącach nie ma aż tak dużo do czytania. Zobaczymy co będzie za kilka lat, czy mi starczy zapału :))
    Ale miło, że ktoś przeczytał tak całego od deski do deski :))
    Zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jak weszłam pierwszy raz, to przeczytałam wszystko, więc, nie chcę żeby to dziwnie zabrzmiało, ale... nie przestawaj ;D
    pisać, naturalnie.
    ;)

    i melodia także zacna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, Krakó ładne miasto to i może coś sie urodzi:D
    miss_stress

    OdpowiedzUsuń