Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 13 listopada 2011

"Jak dobrze wstać skoro świt"

Niedzielne wstawanie skoro świt, czyli koło południa, jest bardzo ekonomiczne czasowo, gdyż z dwóch posiłków (śniadanie i obiad) robi się jeden, a co za tym idzie, czasu mniej się traci na siedzenie przy stole.

Swoją drogą lekką masakrą było dzisiaj, że obudziłem się o 7 i nie mogłem zasnąć. Już nawet myślałem, żeby na poranne niedzielne nabożeństwo się wybrać ;]

Uwielbiam też powrotu z imprez i to jak nagle, zupełnie przez przypadek znajduję w spodniach jakieś zapodziane 10 zł xD

PS. Jeśli ktoś potrzebuje zwrócić kiedykolwiek bilety w Multikinie to służę pomocą. Wczoraj przeprowadziłem naprawdę bardzo zręczną akcję w tym temacie :P
Podziękowania dla Oli :)))
Ale najlepsza była reakcja pana, z którym przez telefon gadałem co zrobić: Ojej, już pan zapłacił...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz