Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 22 października 2015

Niewyczerpujący czwartek

Z cyklu opowieści 'niewyczerpujący dzień tygodnia" opowieść kolejna. Chociaż przyznać muszę, że dziś mnie dzień kapeczkę wyczerpał.

Siedzę z Michałem przy histerektomii i tak widzę, że chłopaczyna się nudzi - zdecydowanie się nie wyczerpuje. Każę mu wpisywać te ciśnienia, ale nic więcej do roboty dla niego nie mam.
Ja: Wiesz co, wpisujesz ciśnienie i przez pięć minut nic nie robisz do następnego wyniku. Masz całe pięć minut przerwy. Zobacz ile ty masz tych przerw przez ten cały czas. Ty zdecydowanie więcej odpoczywasz niż pracujesz.
Michał: Noo...
Ja: Dlatego od dzisiaj będziesz mierzyć ciśnienia ręcznie. Jak za dawnych czasów :D
Michał: To ty mnie chyba naprawdę nie lubisz...
Ja: Ależ skądże! To jest wszystko dla twojego dobra.
Michał: Ciekawe, że ja to widzę inaczej.
Ja: Jak masz negatywne nastawienie to tak to będziesz widział. Jeśli dyrekcja dopatrzy się, że ty więcej czasu marnujesz na siedzenie niż na pracę, to ciśnienia będę ja wpisywać, a ciebie z pracy wyrzucą.
Michał: Bardzo ciekawy wniosek.
Ja: Co nie? A plotki mówią, że ma być kolejny audyt. Ja bym ci jeszcze dorzucił ręczne mierzenie pulsu. Wtedy będziesz tak zarobiony, że audyt pomyśli, że jesteś niezastąpiony.
Michał: Mogę się nie wyrobić w ciągu tych pięciu minut.
Ja: To wtedy pomyślą, że się opieprzasz i też wylecisz. A mi to naprawdę byłoby nie na rękę. Więc możesz już zacząć mierzyć.
Michał: Czemu byłoby ci to nie na rękę?
Ja: Bo jak powyrzucają już względnie zbędny personel pielęgniarki to zabiorą się za lekarski. Co prawda na anestezjologii mamy braki, ale jak ktoś chce, to zawsze znajdzie się powód, aby o jakiś etat zmniejszyć obsadę. A ja bym nie chciał, żeby to był mój etat:P Tobie też by to było nie na rękę, bo z nikim tak dobrze nie będzie jak ze mną:P
Michał: To może weź się bardziej do roboty, a nie mnie torturujesz? :P
Ja: 5 minut minęło, a ty jeszcze ciśnienia nie wpisałeś?! Na co czekasz?! I te kreseczki prosto stawiaj!

2 komentarze:

  1. Lekarz - sadysta.. tak nie można o personel pielęgniarski trzeba dbać :)

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dbam, żeby personel nie znalazł się na bruku :P

      Usuń