Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 11 września 2012

Miejsce stażowe

Dziś mamy dzień szczególny - nie, cale mi nie chodzi o rocznicę ataku na WTC.  Otóż dzisiaj dowiedziałem się gdzie będę odbywać staż podyplomowy. Zgodnie z moim życzeniem będzie to w tym szpitalu, w którym najbardziej chciałem.

O 10 była oficjalna uroczystość wręczenia ograniczonego prawa wykonywania zawodu. Mimo tego, że byłem na miejscu nie udałem się na tą galę. Wolałem sobie dłużej pospać. Pojechałem godzinę później jak już się skończyło. Spotkałem wielu znajomych ubranych na galowo; ja wybrałem na dziś kreację plażową, czyli krótkie szorty, koszulka i japonki - przynajmniej się tak nie gotowałem. Pomysł był do połowu dobry, bo trafiłem na porę lunchu, więc załapałem się na darmowego pączka, natomiast kolejka do pokoju w którym można było odebrać wszystkie dokumenty była na dwa piętra.

Ponieważ DIL ma długie godziny urzędowania (aż do 16.30!) to postanowiliśmy przyjść później i skoczyć w międzyczasie na jakieś małe piwko. Ja jeszcze dodatkowo zaliczyłem fryzjera, Jak wróciłem po dwóch godzinach, to nie było już żadnego człowieka czekającego w kolejce, więc bez pośpiechu poszedłem do pokoju "Rejestr lekarzy" i odebrałem swoje OPWZ, legitymację lekarską i inne papiórki. Jeszcze mi nie powiedzieli w jakiej wysokości będzie moja pensja, a już mi oznajmiono, że jest możliwość automatycznego potrącania składki na rzecz DILu. Widzę, że nie tylko ja planuję na co będę wydawać zarobione złotóweczki.

Oczywiście na fejsbooku od razu pojawiło się pełno zdjęć z legitymacją  i OPWZ i rozpoczął się wyścig kto najwięcej zbierze osób co lubią to zdjęcie. Ja się nie dałem zwariować i się do zabawy nie dołączam :P

Dawno nigdzie nie jeździłem, więc jutra z rana sobie gdzieś pojadę :P

8 komentarzy:

  1. Ja juz prawie koncze ogarnianie wszystkiego lacznie z planowaniem stazu i uzupelnieniem papierkow, ktore dal mi szpital :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, mam takie pytanie, jak mniej więcej wygląda taka legitymacja, jest np. ocena za całe studia i data rozpoczęcia studiów i zakończenie? czy datę końca studiów wszyscy mają tą samą? ciekawi mnie to ponieważ moje studia nieco się przedłużyły/repetowałam rok i interesuje mnie czy na tej legitymacji jest to uwzględnione. (czy to w ogóle jest gdzieś uwzględnione?) pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. legitymacja jest dokumentem do legitymowania się a nie informowaniem o średniej. nie wiem po co miałaby tam być średnia?? tak samo jakby na legitymacji szkolnej wpisywali z jaką średnią ukończyłaś daną klasę;] poszukaj w necie wzorów i ustaw regulujących co te dokumenty mają zawierać.

      Usuń
    2. Juz to widze: zanim lekarz zbada pacjenta to pacjent powie: "prosze pokazac mi legitymacje, bo chce sprawdzic Pana srednia ze studiow. Co??? Taka niska srednia? Panie idz pan. Ja to sie wole leczyc u lekarza ze srednia...4.95 a nie taka..." :P


      PS. Jak sie obciales?

      Usuń
  3. dzięki bardzo, nie no wiem, że mogę sobie poszukać, ale myślałam, że skoro masz już tą legitymację to powiesz jak to wygląda. zamiast tego wywodu wystarczyło doczytać do końca pytanie i napisać, że nie ma średniej albo nie masz zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że dostałeś się tam, gdzie chciałeś:)
    widzę, że zawsze wszystko idzie po twojej myśli;)
    Fowme.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę, proszę, Doktor co zaplanuje, to konsekwentnie dostaje , to się chwali i tego się zazdrości :-)

    OdpowiedzUsuń