Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 13 września 2012

Funkcjonowanie hostelu

Pamiętacie jak w czerwcu uczyłem się do egzaminu z psychiatrii i dostawałem już pierdolca od tego co miałem się nauczyć? Co chwilę pojawiał się post, gdzie jego treść bywała zaskakująca w nawiązaniu do tytułu.

Tak się składa, że na LEPie są również pytania z tej dziedziny. Wziąłem sobie arkusz jednego z poprzednich egzaminów i tak sobie przerzucając trafiłem na ciekawe pytanko:

Opieka psychiatryczna oparta o świadczenia udzielane choremu w jego domu, to podstawa:
A. psychiatrycznej opieki ambulatoryjnej
B. psychiatrycznej opieki środowiskowej
C. zasady funkcjonowania hostelu
(...)

Pozostawiłem to bez komentarza, gdyż zacząłem się nieźle śmiać xD
Dodam tylko, że prawidłowa odpowiedź to odpowiedź B.

13 komentarzy:

  1. To słuchaj tego:

    KPC - w sprawach związanych z ochroną własności przemysłowej pełnomocnikiem twórcy projektu wyznaczony może być:

    a) przedstawiciel organizacji, do której działań statutowych należą sprawy popierania własności przemysłowej i udzielania pomocy twórcom projektów wynalazczych
    b) miejski rzecznik praw konsumenta
    c) PANI Z POCZTY

    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że taki hostel mogłaby obsługiwać pani z poczty?? :D

      Usuń
  2. Pani z poczty tylko ambulatoryjnie, środowiskowo tylko listonosz;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostaje świra z biochemią, dzisiaj juz mam taki kryzys, ze mam ochote zacząć walić głową o ściane.
    Zaczynam się obawiać o swoje zdrowie psychiczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... biochemia jest jednym z tych nieprzydatnych w życiu przedmiotów... już wolę psychiatrię mimo że chemie lubiłem.

      Usuń
    2. Najgorsze jest to że pytania są z dupy, serio... inaczej się tego nie da określić.
      W I terminie nauczyłam się reakcji enzymów itp a ona dała diagnostyke medyczną w 80%

      Usuń
  4. Hmmm patrząc na to, jak piszecie (studenci, świeży absolwenci) o swoich reakcjach na to, czego i jak Was uczą, zaczynam rozumieć młodych, praktykujących już lekarzy... Ich stosunek jest ... brak mi słów !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym tam się cieszył, że takie fajne pytania są na tak ważnym egzaminie=D
    fowme.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa... ostatnio dowiedziałam się, że żłobek jest placówką zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a szkoda bu już liczyłem na opiekę w hostelu, jak będę za tydzień w Szczecinie... a tak, niestety. poszukam w środowisku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź 'zasady funkcjonowania hostelu' pewnie na rozluźnienie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w trakcie robienia prawka, jedno z pytań na teście jest w podobnym klimacie :D
    W jaki sposób rozpoznasz złamanie żeber u przytomnej ofiary wypadku?
    A. ofiara skarży się na ból, który nasila się przy głębszym wdechu lub przy poruszaniu
    się
    B. może towarzyszyć zsinienie skóry tuż nad złamanym żebrem
    C. ofiara wyraźnie kuleje na prawą nogę

    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem, zależy po jakich hostelach podróżowaliście, hm
    ;)

    OdpowiedzUsuń