Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

piątek, 31 sierpnia 2012

"Wsiąść do pociągu byle jakiego"

"Wsiąść do pociągu byle jakiego, 
nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet
ściskając w ręku kamyk zielony,
patrzeć jak wszystko zostaje w tyle" 
... tak śpiewała Maryla Rodowicz, więc może warto zrobić z tej piosenki użytek :))

Z wszystkim się zgodzę poza dwiema rzeczami. Wsiądę do pociągu, ale nie byle jakiego, lecz w konkretnym kierunku, i będę akurat dbać o bilet - reszta może być wg Maryli.

Wakacji na walizkach ciąg dalszy, jutro kolejna wycieczka fantastycznymi liniami kolejowymi marki TLK (Totalnie Leniwa Kolejka) - poproszę o ten sam wagon co miałem poprzednim razem, bo wygodny był. Ja to się najeżdżę :P

Kierunek: Stolica po raz drugi, ale tylko na weekend i ciekawe czy ktoś teraz rozszyfruje w jakim celu:P

15 komentarzy:

  1. zważywszy na późną porę tylko jeden cel podróży mi się nasuwa. jechałeś na kurs do LEPu do stolicy i teraz znowu jedziesz tam...to jasne, że poznałeś tam piękną, młodą panią doktor i teraz będziecie razem uczyli się medycyny:)

    powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kup sobie auto skoro tak dużo jeździsz! zdecydowanie lepiej na tym wyjdziesz przynajmniej pod względem wygody, z dala od śmierdzących ludzi, rozkładów jazdy i PKP (prędzej ku*wa piechotą). odkąd mam auto nie mogę się bez niego obejść i nie jestem w stanie zrozumieć, jak mogłam wcześniej bez niego funkcjonować. Wprawdzie "jestem z TRÓJmiasta" i zdarza się, że czasowo podobnie na tym wychodzę, co jazda komunikacją miejską (nieuniknione korki), ale mam spokój i jestem bardziej niezależna = mam ochotę, jadę i nie dbam o bilet :)
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociągi mają tą zaletę, że nie trzeba być skupionym na drodze, a biorąc pod uwagę godziny kiedy na podróżuję to ma to znaczenie.

      A poza tym teraz czas się przerzucić na samoloty :D

      Usuń
  3. ja nawet zgadywać nie mam siły ;p
    moje wakacyjne lenistwo kwitnie w najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj też bym chciała się tak na podróżować..
    i może cały urok jest w pociągach, to chyba stałam się zbyt wygodna i chętnie bym pojeździła po Polsce, ale samochodem ; p
    W jakim celu do stolicy? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiam, że na zakupy! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W celach towarzysko-rozrywkowych:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudło pudło pudło :P
    nikt nie trafił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj weź powiedz.:-P pomysły się już skończyły...

      Usuń
    2. Oj weź powiedz.:-P pomysły się już skończyły...

      Usuń
    3. Oj weź powiedz.:-P pomysły się już skończyły...

      Usuń
  8. Powiedzmy że w kuriera się bawiłem :P

    OdpowiedzUsuń