Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 1 września 2011

Witaj szkoło

Pierwszy dzwonek. Wesołe stadka dzieciaczków biegną z kolorowymi tornistrami do szkoły.
To były piękne czasy... podstawówka, gimnazjum, liceum. Czas szybko zleciał. Jeszcze rok i już będzie po studiach.

Ale chyba nadal młodo wyglądam, bo wciskano mi dzisiaj pełno ulotek z ofertą kursów przygotowawczych do matury xD

Pozdrawiam uczącą się młodzież. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji :P

5 komentarzy:

  1. Ależ jesteś wredny dla uczniów xD

    Pozdrawiam i życzę udanego ostatniego miesiąca wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedne z moich ostatnich wakacji. Musze sobie poużywać hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Ja właśnie rozpoczęłam edukację w liceum ... Zazdroszczę miesiąca wakacji, ale wszyscy mówią, ze liceum to świetny okres,

    OdpowiedzUsuń
  4. Liceum moze i fajny ale jednak studia najlepszy :))
    Chociaż chetnie wrocilbym do czasu licealnych imprez 18stkowych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. popieram erjota. liceum fajna sprawa, te liczne 18stki, z chęcią bym to powtórzyła. Jednak studia wygrywają. :)

    m.

    OdpowiedzUsuń