Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 25 września 2011

Drogi narodzie !!

1. nie jestem pracownikiem ASK, mimo że się czasem tam kręcę, ale to jeszcze o niczym nie świadczy
2. jeśli chcesz ze mną porozmawiać to do mnie podejdź, a nie rób głupich min, bo ja nieśmiały jestem; krzywdy przecież Ci nie zrobię, a kto wie, może będziemy żyć długo i szczęśliwie
3. wyznania: "jesteś super fajny i już cię kocham" spowodują jedno - od razu zacznę Cię nienawidzić
4. czasami potrzeba się doprowadzić do stanu kiedy muzyka już nie przeszkadza
5. parkiet służy do tańczenia (ballare, danzare i te sprawy), a nie do tego żeby stać na środku i rozmawiać jednocześnie się rozpychając
6. piwo pijam zimne, wódkę zresztą też
7. niektóre osoby powinny płacić podwójnie za wstęp ze względu na swój rozmiar w pasie - może to je zmobilizuje do przejścia na ścisła dietę
8. to że Britney Spears jest teraz na topie nie oznacza że każda jej piosenka musi na imprezie lecieć przynajmniej 3 razy (już jeden raz to jest za dużo)
9. jak zmawiam kebab XXL to chcę kebab XXL
10. i na tak na koniec: Fuck me!! I'm famous!!

1 komentarz:

  1. doktor-bez-stetoskopu28 września 2011 16:38

    Britney jest znowu na topie? OMG, dawno nie byłam na imprezie xD
    P.S. Dzięki za poprzednią notkę :*

    OdpowiedzUsuń