Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 3 stycznia 2013

Żółwik

W ramach spaceru po oddziale uciąłem sobie miłą pogawędkę z jednym pacjentem.
Pacjent: Chcesz żyć??
Rafał: No chcę.
Pacjent: To uważaj.
Rafał: Bo??
Pacjent: Ja z ruskiej mafii jestem.
Rafał: I co??
Pacjent: I mogę cię załatwić.
Rafał: A ja jestem z włoskiej mafii.
Pacjent: A ja z ruskiej.
Rafał: Ruska jest przereklamowana i nic nie może mi zrobić.
Pacjent: Ale ja cię załatwię.
Rafał: Jak?? Wzrokiem??

... pacjent zaczął się we mnie usilnie wpatrywać. Widząc brak reakcji z mojej strony wypowiedział tylko krótkie zaklęcie
Pacjent: Eeeeeee... to żółwik.

21 komentarzy:

  1. żółwikiem chciał Cię załatwić! no pięknie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinniście się wymienić linkami do "Ojców Chrzestnych" na fejsie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha:D jak z ruskiej, to kielicha powinien postawić;)/pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nić porozumienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chyba włączył mi się senny tryb, bo musiałam się zastanowić nad Twoją odpowiedzią xD

      Usuń
  5. To niesprawiedliwe. Czemu z moim lekarzem pierwszego kontaktu nie mogę tak pogadać?

    PS. Jestem pod wrażeniem Twojej reakcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 tyg temu się go bałem. Teraz już wiem że jest mało groźny :]

      Usuń
  6. Kurcze, Ty to jesteś odważny. Ja by się tego "usilnego wpatrywania" bała... zresztą samym żółwikiem też mógł chcieć Cię załatwić. Ja bym mu nie ufała ... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nikomu ufać nie można, tylko nie można im tego pokazać :P

      Usuń
  7. wyjątkowo dobrze dogadujesz się z pacjentami na psychiatrii, ciekawe dlaczego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie?? Dlaczego :P

      Usuń
    2. no mam kilka teorii:P

      Usuń
    3. a) jak na młodego lekarza jesteś całkiem bystry
      b) masz duże pokłady empatii
      c) nie spałeś na zajęciach z psychologii
      d) po prostu masz podobne problemy
      kolejność zupełnie przypadkowa:P:D

      Usuń
    4. aż nie wiem co wybrać :P

      Usuń