Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 27 listopada 2012

Trataratata

Powróciłem do dyżurki z rentgena, w którym to akurat być nie musiałem (trzymajmy się tej wersji, że byłem, z własnej przymuszonej woli). I tak od razu, od drzwi samych wołany jestem przez moją doktor, że mej pomocy nieodzownie potrzebuje natychmiast. Ja już dumny, że jak zawsze beze mnie sobie nie poradzi (wkońcu to ja odnalazłem ten zaginiony młotek neurologiczny), biegnę do niej wnet dowiedzieć się cóż takiego się stało, pozostawiwszy sobie zrobienie herbaty na późniejszy czas.

dr K: Rafał, ty jesteś specjalistą od włoskiego to mi się tutaj przydasz, bo nie rozumiem o co tutaj chodzi.
Rafał: A czego to nie rozumiesz??
dr K: Nasza nowa pacjentka miała rok temu udar na wakacjach we Włoszech i nie rozumiem tutaj jednego słowa.
Rafał: No to czytaj co tam nie rozumiesz.
dr K: Anemia syderopenica trataratata ...
Rafał: Trata... co??

dr K: No trataratata. Właśnie mnie zastanawia  co to może znaczyć.
Rafał: 'Trataratata' znaczy po włosku zapewne to samo co po polsku.
dr K: To czemu ktoś tutaj tak wyraźnie to nabazgrolił??
Rafał: Pokaż no mi tę kartkę.

Czytam ...

Rafał: Trattata!! Nie trataratata.
dr K: A to nie to samo??
Rafał: Zdecydowanie nie. "Trattata" znaczy leczona. Anemia syderopeniczna leczona...
dr K: Tak myślałam, że w poważnym piśmie nie może być tak niepoważne słowo jak 'trataratata'.
Rafał: Czasami zabija mnie Twój tok myślenia :]

22 komentarze:

  1. Stary, ale jesteś nudny... Porażka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopcu urody przecudnej... Skończy fantazjowanie bo cała wrocławska akademia medyczna sie z ciebie śmieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie chyba nikt wam nie kazuje tego czytać!! Rozwalają mnie anonimy tego typu...
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również :D
      ale widać to dla niektórych jedyny sposób na spędzenie wolnego czasu:]

      Usuń
  4. Rafale A. teraz to ja nie wiem co mam o Tobie myśleć... A moze Ty jesteś seryjnym mordercą... :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłem mordować anonimów kablem od myszki :D

      Usuń
    2. Haha:D żebyś mnie tak nie traktował zaczęłam nawet podpisywać się literką (wystarczyyy?:D) ;P Sama też nienawidzę anonimów... :) Już gdzieś chyba o tym wspomniałam :)

      Usuń
    3. Z nazwiska to ja nie wymagam aby ktokolwiek się tutaj podpisywał. Nikogo też nie mam potrzeby szukać gdziekolwiek na portalach społecznościowych bo i po co, po porstu łatwiej wyrobić sobie jakieś zdanie na temat osoby komentując która zawsze się podpisuje tak samo czy to pseudonimem czy samą literką :)

      Usuń
    4. Jeszcze rozumiem jeśli ktoś pisze pozytywny komentarz, za który nie musi się wstydzić, ale jeśli ma na tyle odwagi by kogoś obrażać to niech ma też odwagę się przedstawić. Tchórzy w internecie (i nie tylko) akurat nam nie brakuje :)

      Usuń
    5. Kablem od myszki ... To mam nadzieję, ze w niedalekiej przyszłości pozbędziesz się myszki :P :D

      Usuń
  5. eeeeeeeeeee wtf, trolle się rozmnożyły?? Dżizes, ludzie (choć właściwie mniemam, że to jeden "ludź" w kilku osobach), czytanie jest dobrowolne, a nie przymusowe. Jak się nie podoba, to krótko i rzeczowo ujmując, wypier*alać.
    Jako rzekł pan Piłsudski "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy".


    Aaaa, bo zapomniałam, chciałam coś o notce napisać :D
    Czyli do czego stażyści się przydają na oddziale ^^ Do wszystkiego, co nie ma związku z medycyną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, trochę medycyny jednak było, bo to było zaświadczenie lekarskie :D

      Usuń
  6. Troche dziwne, tyle negatywnych komentarzy i to w tak krótkim czasie... Rafałku masz wrogów, a raczej to był jeden, ale nie przejmuj się każdy takich ma :D Pisz dalej i nie zwracaj na to uwagi :)Pozdrawiam.
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się :)

      Usuń
    2. Uwielbiam tych anonimowych bajkopisarzy:D
      Nie ma nic lepszego niż pisać na forach i blogach takie negatywy. Ludzie mają różne pomysły na życie

      Usuń
    3. Zwłaszcza jeśli nie piszą nic konkretnego tylko usilnie próbują oczernić autora :)

      Usuń
  7. Przypomniał mi się jeden z moich ulubionych blogów, który już niestety nie jest aktywny - trutu_tralala ;)

    OdpowiedzUsuń