Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 3 listopada 2012

Lubię Cię

"Lubię Cię, ponieważ... lecę na Ciebie"
"Lubię Cię, ponieważ... przy Tobie czuję się swobodnie"
"Lubię Cię, ponieważ... liczysz się z moim zdaniem"
"Lubię Cię, ponieważ... mogę podjadać Ci makaron"
"Lubię Cię, ponieważ... świetnie całujesz"
"Lubię Cię, ponieważ... masz zasady"
"Lubię Cię, ponieważ... czuję się bezpiecznie przy Tobie"
"Lubię Cię, ponieważ... jesteś delikatny"
"Lubię Cię, ponieważ... wytrzymujesz ze mną tyle dni"
"Lubię Cię, ponieważ... kiziasz mnie po głowie"
"Lubię Cię, ponieważ... z Tobą doświadczam nowych przeżyć"
"Lubię Cię, ponieważ... jesteś cząstka mnie"
"Lubię Cię, ponieważ... jesteś mi wierny"
"Lubię Cię, ponieważ... zawsze mogę na Ciebie liczyć"
"Lubię Cię, ponieważ... jesteś optymistą"
"Lubię Cię, ponieważ... przy Tobie uczę się miłości"
"Lubię Cię, ponieważ... martwisz się o mnie"
"Lubię Cię, ponieważ... dobrze się z Tobą bawię"
"Lubię Cię, ponieważ... gdy to piszę jest noc... a raczej już świt"
"Lubię Cię, ponieważ... z Tobą mogę zdobyć cały świat"
"Lubię Cię, ponieważ... boisz się pająków"
"Lubię Cię, ponieważ... chodzimy razem do kościoła"
"Lubię Cię, ponieważ... dajesz mi siłę do życia"
"Lubię Cię, ponieważ... dzięki Tobie nie jestem sam"
"Lubię Cię, ponieważ... dałeś mi słonecznika"
"Lubię Cię, ponieważ... jesteś moim sensem życia"
"Lubię Cię, ponieważ... kupiłeś mi bilet w mpk"
"Lubię Cię, ponieważ... nie zostawiasz mnie w trudnych sytuacjach"
"Lubię Cię, ponieważ... jesteś bossski"
"Lubię Cię, ponieważ... robisz mi pyszne jedzenie"

"Lubię Cię, gdy... pijemy razem piwo"
"Lubię Cię, gdy... razem oszukujemy system"
"Lubię Cię, gdy... troszczysz się o mnie"
"Lubię Cię, gdy... pijaniutki o mnie myślisz"
"Lubię Cię, gdy... w jednej chwili piszemy do siebie"
"Lubię Cię, gdy... uczę się do kolokwium"
"Lubię Cię, gdy... patrzysz się na mnie"
"Lubię Cię, gdy... dzwonisz do mnie"
"Lubię Cię, gdy... jedziemy razem tramwajem"
"Lubię Cię, gdy... dajesz mi frytka w PKP EIC"
"Lubię Cię, gdy... jesz pomidory"
"Lubię Cię, gdy... w pracy jesteś"
"Lubię Cię, gdy... idziesz się myć"
"Lubię Cię, gdy... jeździsz ze mną rowerem"
"Lubię Cię, gdy... muzyka gra"
"Lubię Cię, gdy... jesteś blisko mnie"
"Lubię Cię, gdy... noc jest"
"Lubię Cię, gdy... ciepło jest"
"Lubię Cię, gdy... Księżyc świeci"
"Lubię Cię, gdy... pada deszcz"
"Lubię Cię, gdy... zaspany odbierasz telefon"
"Lubię Cię, gdy... robisz literówkę na gg i udajesz, że tak miało być"
"Lubię Cię, gdy... mam mononukleozę"
"Lubię Cię, gdy... spacerujemy razem nocą po mieście"
"Lubię Cię, gdy... przytulasz mnie"
"Lubię Cię, gdy... bulwersujesz się"
"Lubię Cię, gdy... jesteś nieogolony"
"Lubię Cię, gdy... mam zimny nosek"
"Lubię Cię, gdy... szybkim krokiem idę na przystanek"
"Lubię Cię, gdy... ogień kominka oświetla pokój"

"Lubię Cię, tak bardzo jak... Mały Książę lubił różę"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... stare są piramidy w Egipcie"
"Lubię Cię, tak bardzo jak...  król Julian lubi siebie"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... wiele gwiazd jest na niebie"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... gorące jest Słońce"konik polny lubi grań w lesie swe arie na łączce"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... skąpy lubi pieniądze"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... wiele bakterii żyje w Twoich jelitach"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... NFZ lubi zdrowych ludzi"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... noc lubi ciszę"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... silna jest mrówka"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... Ty mnie lubisz"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... głodny pragnie kromki chleba"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... ptaki lubią latać"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... Ty lubisz spać"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... komarzyca lubi moją krew"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... nieskończona jest liczba pi"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... małe dziecko lubi swoją matkę"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... zamarznięty wędrowiec lubi ciepło ognia"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... trudne są polskie ustawy"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... wiele jest ziarenek piasku na pustyni"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... narkoman lubi narkotyki"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... Kubuś Puchatek lubi miód"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... wiele jest małych rybek w oceanie"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... wiele jest erytrocytów we mnie"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... szybki jest myśliwiec F-16"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... wielka jest dziura budżetowa"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... mokry jest deszcz"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... Ty lubisz swój blog"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... studia lubi wodę"
"Lubię Cię, tak bardzo jak... słodki jest cukier"

"Lubię Cię, za to... że umiesz wywrócić się na prostej drodze"
"Lubię Cię, za to... że jesteś niepowtarzalny"
"Lubię Cię, za to... że nie możesz jeść cebuli"
"Lubię Cię, za to... że się o mnie boisz"
"Lubię Cię, za to... że zależy Ci na mnie"
"Lubię Cię, za to... że chodzisz późno spać"
"Lubię Cię, za to... że śniłeś mi się"
"Lubię Cię, za to... że chodzimy razem do kina"
"Lubię Cię, za to... że wierzysz we mnie"
"Lubię Cię, za to... że nie wiesz co to jest heder"
"Lubię Cię, za to... że nie lubisz piłki nożnej"
"Lubię Cię, za to... że jesteś uroczy"
"Lubię Cię, za to... że jesteś słodki"
"Lubię Cię, za to... że boisz się pająków"
"Lubię Cię, za to... że gramy razem w lotka"
"Lubię Cię, za to... że czasem mnie nie słuchasz"
"Lubię Cię, za to... że nie boisz się EBV"
"Lubię Cię, za to... że mogę słyszeć bicie Twojego serca"
"Lubię Cię, za to... że masz ładne kostki"
"Lubię Cię, za to... że masz XXL"
"Lubię Cię, za to... że masz taki sam telefon jak ja"
"Lubię Cię, za to... że masz fajne ciało"
"Lubię Cię, za to... że nie znasz mojego numeru prawa wykonywania zawodu"
"Lubię Cię, za to... że lubisz mnie"
"Lubię Cię, za to... że umiesz mnie rozbawić"
"Lubię Cię, za to... że jesteś ładny"
"Lubię Cię, za to... że mogę na Ciebie patrzeć"
"Lubię Cię, za to... że mogę do Ciebie dzwonić"
"Lubię Cię, za to... że jesteś sensem mojego życia"
"Lubię Cię, za to... że jesteś moim dziubkiem"

"Lubię Cię, bo... liczysz się z moim zdaniem"
"Lubię Cię, bo... wiesz co to jest mały szczeklik"
"Lubię Cię, bo... mnie czule pieścisz"
"Lubię Cię, bo... masz cudne dłonie"
"Lubię Cię, bo... piszesz do mnie często"
"Lubię Cię, bo... dzięki Tobie nie jestem sam"
"Lubię Cię, bo... mi wybaczasz"
"Lubię Cię, bo... miło się z Tobą spędza czas"
"Lubię Cię, bo... nikt mi nie zabroni Ciebie lubić"
"Lubię Cię, bo... fajnie się z Tobą robi zakupy"
"Lubię Cię, bo... długo możemy rozmawiać na gg"
"Lubię Cię, bo... Ty mnie lubisz
"Lubię Cię, bo... przyjemnie się z Tobą zasypia"
"Lubię Cię, bo... przyjemnie się z Tobą śpi"
"Lubię Cię, bo... masz fajne włoski"
"Lubię Cię, bo... jesteś mega ciacho"
"Lubię Cię, bo... jesteś mój i tylko mój"
"Lubię Cię, bo... jesteś moim Słońcem w życiu"
"Lubię Cię, bo... masz dobre serce"
"Lubię Cię, bo... ładnie się uśmiechasz"
"Lubię Cię, bo... jesteś dobry"
"Lubię Cię, bo... jesteś moim lekarzem"
"Lubię Cię, bo... masz fajnego bloga"
"Lubię Cię, bo... jesteś pieszczoch"
"Lubię Cię, bo... jesteś lekiem na całe zło"
"Lubię Cię, bo... dla mnie zacząłeś słuchać SDM"
"Lubię Cię, bo... dobrze wyginasz śmiało ciało"
"Lubię Cię, bo... ładnie się ubierasz"
"Lubię Cię, bo... mi wysyłasz swoje zdjęcia"

Przeczytałem wszystkie karteczki, choć miały być po jednej na każdy dzień.
Teraz zaprzecz temu wszystkiemu. Zaprzecz temu że mnie lubisz, że jestem sensem Twojego życia, że jestem tylko Twój, że daję Ci siłę do życia, że dobrze się ze mną bawisz, że Ci się śniłem, że lubisz gdy Cię przytulam, że jestem Twoim dziubkiem... No zaprzecz temu!! Powiedz, że nic dla Ciebie nie znaczę, że mnie już nie chcesz!!

Przypomnij sobie wierszyk który od Ciebie dostałem specjalnie dla mnie. Przypomnij sobie nasze długie rozmowy, wspólne chwile, jak używaliśmy tych samych słów jednocześnie, jak o tym samym myśleliśmy, ile radości sobie dawaliśmy. Chcesz to tak wszystko skreślić, odrzucić, zapomnieć, usunąć??
Ja nie potrafię, nie chcę, nie pozwalam!!

Przecież mnie kochasz, a takich słów na wiatr się nie rzuca.
Co z tego że dzieli nas ileś setek kilometrów. Miłość nie zna granic, a ja dla Ciebie zrobiłbym wszystko.

Zadzwoń do mnie, napisz, odezwij się, zrób cokolwiek, ale nie odbieraj nam szansy jaką dostaliśmy od życia, bo ona się nigdy nie powtórzy!!

50 komentarzy:

  1. Fajny facet z Ciebie...

    Pamiętaj jednak,że czasem wykorzystuje się tylko preteksty, proste tłumaczenia a w rzeczywistości chodzi o coś więcej niż tylko kilometry. Nie każdy ma odwagę to powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny i co z tego ...
      kilometry czy nie to nie ważne, mi zależy tym razem jak nigdy w życiu.

      Usuń
    2. Właśnie. Kilometry nie są ważne. Miłość wszystko pokona. Wielu tego nie pojmuje.

      Usuń
  2. Ryczeć mi się chcę, chociaż myślałam, że czas już zrobił swoje i zaleczył przynajmniej te większe rany. Jak widać nie.
    Mogę tylko powiedzieć, że trzymam kciuki. Cholernie mocno. Wiem, co czujesz. Wiem aż za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas mocno wierzę w to że się uda!
      Może jestem głupi i naiwny, ale kocham i to dużo znaczy. A jak się dwie osoby kochają to znaczy że mogą wszystko!

      Usuń
    2. Wierz. Uda się. To nie jest naiwność. Dzięki temu, co napisałeś, i do mnie coś dotarło. Dopiero teraz, po tak długim czasie. Teraz widzę, jak bardzo bezwartościowa dla kogoś byłam. Tym bardziej więc.. wierzę w Was.

      Usuń
  3. rzeczywiście... takich słów na wiatr się nie rzuca. jeśli ktoś jest częścią zwykłej, błahej codzienności... tego się nie zapomina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... nie można tak porostu zmienić wszystkiego, powiedzieć że już nie ma, powiedzieć żyj beze mnie :(

      Usuń
  4. W szoku jestem, że masz odwagę pisać na blogu o swoich intymnych przeżyciach...bardzo mało o sobie piszesz tutaj. I w sumie tak myślę, że masz pecha do tych dziewczyn...jakieś dziwne jednostki los stawia na Twojej drodze. Wierzę, że w końcu Ci się uda znaleźć szczęście! Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że mało piszę o sobie nie znaczy że nie mam uczuć, tym bardziej że już o uczuciach do drugiej osoby zdarzało mi się na blogu pisać. I tym bardziej że można sobie mnie tak po prostu skreślić.

      Usuń
  5. Pięknie napisane! Pozdrawiam i życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawdopodobnie zabrzmi strasznie, ale cieszę się, że nie tylko mnie to spotyka.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz jak bardzo Cię rozumiem, tylko ja byłam 'tą dziewczyną'.. odrzuciłam, bo mi daleko było? nie .. bo nie potrafiłam się zdeklarować? Nie wiem, do dziś to wszystko jest dla mnie zagadką, wiele wycierpiałam i wiele On wycierpiał.. zrozumiałam gdy było za późno, mądrzejemy za późno.
    Nie powiem WALCZ, bo czasem trzeba wiedzieć kiedy odpuścić.. choć trudne to jest.. ale powiem TRZYMAJ SIĘ, jeszcze będziesz szczęślwie kochał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja chcę walczyć!! Nigdy mi tak bardzo nie zależało jak teraz!!

      Usuń
    2. W takim razie, skoro jesteś aż tak pewny swoich uczuć, walcz! Taki mężczyzna to skarb.. :)oby Wybranka to zauważyła.

      Usuń
  8. Nie każdy dorósł do poważnego związku (mowa oczywiście o towarzyszce). Sama byłam kiedyś w toksycznym związku i dopiero uświadomiłam sobie to po pewnym czasie. Nieudane zeiązki są wszędzie wkoło, samemu się też przez nie przechodzi - dopiero jak "dotrwa" się do tego dobrego to człowiek zdaje sobie sprawę w jakim syfir do tej pory siedział.
    Tak swoją drogą to korzystaj ze stażu - można fajne osoby poznać :D
    No i przede wszystkim super, że mówisz/piszesz otwarcie o tym co czujesz, kto wie, może dziewucha przeczyta i się opamięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele już przeżyłem i tym razem trafiłem na ten właściwy. I gdybym miał stwierdzić czy warto było to tak, było warto! Dlatego ja nie chce się poddawać, nie chcę dać się skreślić, nie potrafię żyć teraz sam :(

      Usuń
  9. Ja bym była szczęśliwa gdyby mężczyzna tak o mnie walczył. Powodzenia :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh... przeżyłam, coś podobnego ale to niestety ja się wypaliłam. Za długo to trwało. Gdybyśmy się wcześniej zeszli i nie musieli żyć na odległość jestem pewna, że bylibyśmy szczęśliwi. Nawet ciężko mi to wspominać.
    Życzę powodzenia. Komuś po prostu musi się udać, może akurat Tobie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rafał, tylko nie popadaj mi tu w czarną rozpacz!
    Skoro jest szansa na Wasz happy end to zaciśnij zęby, ogarnij się i przemów swej Miłości do rozumu ;)
    Wierzę, że się uda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty sie w kims zakochales?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałem, bardzo zakochałem, w najwspanialszej osobie jaką mogłem spotkać! I nie zamierzam przestać kochać bo nie potrafię przestać kochać!!

      Usuń
    2. Mamy to samo. Też się zakochałem. :)

      Usuń
  13. Powodzenia :) to piekne ze mozna tak kochac :) 3mam za Ciebie mocno kciuki zeby wszystko udalo sie po Twojej mysli :) Lea

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozpłakałam się..

    Czytając początek ucieszyłam się ogromnie: kurcze udalo mu sie! Trafil na ta odpowiednia! (usmiechalam sie do ekranu laptopa) Kiedy doczytalam post do konca nie moglam uwierzyc w to co przeczytalam...
    Moze wyda ci sie to puste, bo jak obca osoba moze zyczyc tobie szczescia, ale ja dzieki temu blogu zdazylam cie w jakis sposob poznac..czuje ze jestes super facetem. Dlatego nie rozumiem tej dziewczyny. Na jej miejscu dziekowalabym Bogu za to, ze dostalam taki prezent. Drugiego takiego jak ty nie ma.
    Jezeli nie skorzysta z tej szansy bede ja uwazac za idiotke, nie chce cie urazic..

    Trzymam kciuki!

    XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie idiotka! To moje najwspanialsze szczęście!! Jedyne i niepowtarzalne!!

      Usuń
    2. Napisałam "jeśli nie skorzysta z tej szansy bede uwazac ja za idotke" :)

      XX

      Usuń
  15. fight fight fight! chłopaku jak ja Ci zazdraszczam, wiem, że to generalnie nieładnie, ale zazdraszczam Ci tak z sympatią i dobrą myślą. Musi się udać! Trzymam kciuki górne i dolne.

    zosiek

    OdpowiedzUsuń
  16. to na pewno będzie historia z happy-endem :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rafał nie wiem na co Ty czekać. JEDŹ DO NIEJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia wiem, ze to jest jedyne wyjście... 'rozmowa buduje, milczenie rujnuje' :) Kciuki trzymam :)

      Usuń
  18. trzymam kciuki, żeby się udało :) komuś, do cholery, na tym świecie musi się udawać, mógłbyś to być Ty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z kilometrami, i nie tylko, można sobie poradzić, na co jestem żywym dowodem :) Półtora roku czekania na wspólne mieszkanie, pół roku tylko i wyłącznie przez telefon. Stroną "wątpiącą" w naszym przypadku byłam ja. Na szczęście trafił mi się ktoś, komu zależało. Bardzo. I udało się. Nie poddawaj się, stary, jeśli wierzysz, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  20. i jak sprawa się potoczyła? przydało się trzymanie kciuków:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej jeszcze dalej trzymać

      Usuń
    2. ja już na Twoim miejscu bym ją sobie odpuścił. nie ma co się męczyć, na świecie jest tyle mądrych dziewczyn i któraś na pewno Ci pokocha...im szybciej to uświadomisz sobie tym lepiej dla Ciebie!

      Usuń
    3. Taka miłość zdarza się raz w życiu. Jeśli dwie osoby mówią sobie że się kochają, że chcą być ze sobą i robią szalone rzeczy razem to czy może się tak zdarzyć że z inną osobą będzie tak samo?? Zdecydowanie jest to niemożliwe. Dlatego należy walczyć do ostatniego momentu!! Bo jest o kogo!!

      Usuń
    4. no i jak się sprawa ma po prawie dwóch miesiącach?

      Usuń
    5. tak samo jak wczoraj i przedwczoraj :]

      Usuń
    6. czyli jednak odpuściłeś sobie... Mądra decyzja.

      Usuń
  21. To gdzie ona jest?
    Też jest lekarzem?

    OdpowiedzUsuń
  22. I jak jest teraz? ruszyło się coś?
    Życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ten post sięga tak dalekiej przeszłości. Już tyle się pozmieniało że zapomniałem, że coś takiego napisałem tutaj.

      Usuń