Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Pod telefonem

Dzięki temu, że prawie wszyscy biorą urlopy w okresie międzyświątecznym, to ja nie mam co robić w pracy. Chociaż nie wiem czemu, ale niektórzy uważają, że ja mam nieskończoną ilość urlopu. Raz sobie człowiek w końcu na urlop pojechał i dorobili mi bajkę o nadmiarze wolnego.Sztuka polega na tym, aby brać wolne wtedy kiedy się dużo pracuje, a nie wtedy kiedy i tak nikt nic nie robi.

Dzięki temu, koło godziny 11, kiedy to uzupełnieniem zaległe historie chorób, dr Julita stwierdziła (ordynator też wziął urlop), że czas abym  poszedł do domu.
Tylko bądź pod telefonem. Jak się coś będzie działo to przyjedziesz.

Nie raz już takie obiecanki słyszałem i nic z tego nie było. Nigdy się żadna cesarka nie trafiła w takim momencie.

6 komentarzy:

  1. Hej! Mam pytanie: czy np po pierwszym roku studiów można przenieść się na inną uczelnie? Czy jest taka możliwość Chociaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pracuję w szpitalu a nie w dziekanacie.

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo za miłą odpowiedź. Pozdrawiam;)

      Usuń
    3. Po pierwszym roku jest to bardzo ciężkie, gdyż masz ogromne różnice programowe między danymi uczelniami. Ja w Kielcach nie mam, np. biofizyki na I roku tylko na II. Erjota dał Ci dobrą radę - dowiedz się w dziekanacie, nikt Ci precyzyjniej od Pań tam pracujących nie odpowie.

      Usuń
  2. Dr Julita jest też anestezjologiem czy chirurgiem ? :)

    OdpowiedzUsuń