Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

wtorek, 5 lipca 2011

W A K A C J E !!!

Student VI roku Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej we Wrocławiu, któremu to Centralna Komisja ds. Stopni i Tytułów zawiesiła uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora habilitowanego, serdecznie pozdrawia wszystkich czytelników :))

O godzinie 16.05 czasu miejscowego rozpocząłem upragnione  W A K A C J E!!

Dziś był egzamin z chiurgii. 
Wynik tak sam jak wczoraj na internie, chociaż uważam, że zdecydowanie lepiej odpowiadałem. 

Najpierw odpowiadała Włoszka. Została doprowadzona do płaczu (nie dziwie się jej, bo takie jeżdżenie po człowieku może naprawdę wk***, a to był jej ostatni egzamin na studiach- jakby nie zdała to rok w plecy). Ostatecznie jej wypowiedź na temat zawału jelit została oceniona na 24/30.

Mój egzamin wyglądał nieco lepiej. W końcu miał on formę taką jaka mi najbardziej pasuje przy ustnych, czyli 'krótkie pytanie, krótka odpowiedź'. Nigdy nie byłam dobry w pytaniach, powiedz (tudzież napisz) wszystko co wiesz na temat... 
Miałem dziś okazję pochwalić się wiedzą na temat:
1. Objawy raka jelita grubego
2. Powiłania choroby wrzodowej
3. Objawy zwężenia odźwiernika
4. Przyczyny niedrożności jelit

Fenomenem egzaminu jest to, że jest na nim publiczność!! Przychodzą sobie studenci, którzy zamierzają zdać egzamin za miesiąc lub dwa i patrzą jak się profesor znęca nad biednymi studentami.
Poza tym, profesor patrzy na naszą odpowiedź przez pryzmat poprzednich egzaminów. Dziwne to jakoś wszystko :/ Ale najważniejsze, że już mam to za sobą!!

Razem z koleżanką poszliśmy uczcić zdany egzamin kawą z automatu, gdyż kawiarnia była zamknięta i nie było możliwości zakupu napojów piwnych xD


To by było na tyle jeśli chodzi o moją erasmusowo - medyczną edukację :))

Teraz czas oddać się wszelkim przyjemnościom jakie oferuje mi moja 'egzotyczna wyspa' xD 

Od jutra plaża, plaża i jeszcze raz plaża !!!!

4 komentarze:

  1. GRATULUJE, miłych wakacji :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zaliczenia kolejnego roku ;)
    Zazdroszczę "egzotycznej wyspy" ;)
    Udanego wypoczynku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. doktor-bez-stetoskopu7 lipca 2011 09:51

    W końcu wakacje :) ależ Ci zazdroszczę tej plaży, u nas pogoda okropna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BRAWO!!!:)Wypoczywaj chłopaku bo Ci się należy:)

    OdpowiedzUsuń