Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 21 maja 2011

Stało się... założyłem bloga!!!

Właściwie to już od dawna myślałem, że coś napisać dla potomności, ale ciągle mi nie wychodziło. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak nikt nie będzie czytać i komentować to nic nie wyjdzie, zamknę się w sobie i skończę ze sobą :]

Na początek może kilka słów o autorze (znaczy o mnie):

Imię: ładne :)
Wiek: XXI :]
Stan cywilny: wolny
Dzieci: brak
Miejsce zamieszkania: miasto spotkań - The Meeting Place
Zawód: lekarz
Kolor oczu: piwne
Wzrost: 185 cm
Uroda: przecudna
Orientacja: zorientowany :]
Moje zalety: czuły, miły, szczery, oddany, serdeczny, przyjacielski, pomocny, asertywny, wrażliwy - godzinami można by wymieniać :D
Wady: brak - może jakieś są ale nic mi o nich nie wiadomo :P
Motto życiowe: "walczę o siebie, nie zgadzam się na kompromisy, nie daję się ranić"
Muzyka: dance, trance, pop
Film: horrory, komedie
Ksiązki: kryminały medyczne
Ulubione danie: pierogi
Czego nie znoszę jeść: tuńczyka i pizzy z ananasem
Czego się boję: pająków (!!!)
Powód założenia bloga: uczę się do egzaminu, więc trzeba coś zrobić, a inne blogi medyczne co czytam już przeczytałem kilka razy, wiec może po małej zachęcie w odpowiedzi na posta, którego zamieściłem jakieś 3 godziny temu postanowiłem sam coś stworzyć.

Tymczasem zapraszam do czytania i komentowania :))

UWAGA CZYTELNICY!!!
To co pojawia się na moim blogu niekoniecznie musi być prawdą, niektóre wydarzenia mogą zawierać elementy fikcyjne.

15 komentarzy:

  1. To ja się wpraszam, mało medycznie, ale jednak.

    Powodzenia ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. O i o to chodzi :D
    Gratuluję!

    A wpis - skromny xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mlodapielegniarka21 maja 2011 06:01

    Dobrze, że zacząłeś. Czekam na kolejny wpis;]
    ...a w Polsce dzisiaj tez ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromność aż bije z tego bloga :) Takich mężczyzn to ze świeczką szukać na świecie :P
    Powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis rodem z sympatii.pl :D żartuję, oczywiście, życzę powodzenia w pisaniu, przecudnej urody kolego po fachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnej urody i 185 cm? Shit, Wrocław tak daleko :>
    To my też z przyjemnością będziemy czytać ;)
    Stalkerki Adepta ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no :) do zalet musisz koniecznie dopisać sobie skromność :p ale jeśli jest tam też prawdomówność to może umiesz jakoś przekazywać dalej wiarę w siebie? bo zaleta to cenna i deficytowa równocześnie :)
    pozdrawiam z gorącego Poznania łącząc się w bólu prób nauki interny :)
    strepto

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdomówny to ja jestem:D oj bardzo:D
    jedni mnie za to kochają, a inni nienawidzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Motto rodem z bodajże 3 odcinka "Magdy M." ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie, to akurat nie jest fikcją :)
      Ale musiało Ci się nudzić, że wygrzebałaś to :P

      Usuń
  11. jesteś dobrze zbudowany? :D

    OdpowiedzUsuń